هشدار مدیرکل بحران نسبت به بارش‌های شدید
هشدار مدیرکل بحران نسبت به بارش‌های شدید
مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد موج جدید بارشی در استان را تشریح کرد.

محمد محمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار  در سی‌سخت گفت: از جمعه شب موج پربارشی کل استان را در بر می گیرد که اوج شدت آن در روز شنبه تا یکشنبه خواهد بود و در روز دوشنبه و سه شنبه از شدت بارش کاسته خواهد شد و مجددا در روز چهارشنبه هفته آینده شدت بیشتری به خود خواهد گرفت.

مدیرکل بحران استان اظهار داشت: با توجه به شدت بارش ها در این چند روز احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها وجود دارد بنابراین انتظار می رود هم استانی ها از سفرهای بی مورد اجتناب کنند و همچنین  از اسکان و اتراق در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

محمدی گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات تیم‌های کوهنوردی از عزیمت به کوهستان خودداری کنند و جهاد کشاورزی باغداران را از کشت احتمالی انواع حبوبات و دیگر محصولات با توجه به بارش پیش رو آگاه کرده و هشدارهای لازم را به آنها بدهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از آمادگی کامل مجموعه بحران استانداری برای مواجهه با خطرات احتمالی خبر داد و گفت: انتظار می رود همه دستگاههای خدمات رسان آمادگی کامل داشته باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی همه با همکاری هم بتوانیم مشکلات به وجود آمده را از پیش رو برداریم تا برای هم استانی‌ها مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/