نظارت مستمر بر بازار دیشموک/برخوردقانونی با مخلان بازار/ احراز برخی تخلفات توسط فروشندگان دیشموک
نظارت مستمر بر بازار دیشموک/برخوردقانونی با مخلان بازار/ احراز برخی تخلفات توسط فروشندگان دیشموک
رئیس دادگاه عمومی دیشموک از نظارت جدی بر بازار دیشموک خبر داد و گفت: با مخلان بازار برخوردقانونی خواهد شد.

به گزارش خبر دیشموک ، سیدمصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک در گفتگو با خبرنگار  در دیشموک با بیان اینکه هدف دستگاه قضا خدمت به مردم است و خط مشی حقیر در این راستاخواهدبود، اظهار کرد: امروز طی بازدیدی که با حضور رئیس مرکز بهداشت، مسئول بهداشت محیط و مسئول امور صنفی با همراهی جانشین فرمانده انتظامی دیشموک از بازار داشتیم، وضعیت بازار شهر دیشموک و مغازه‌ها بررسی شده است.

رئیس دادگاه عمومی دیشموک افزود: طی این بازدید که اولین بازدید مان از بازار بود، وضعیت فعالیت صنف‌هایی از قبیل قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها و تعدادی از نانوایی‌ها سطح شهر رصد و در جریان کم‌و کیف بازار قرار گرفتیم.

وی با اشاره به احراز برخی تخلفات در بازار دیشموک، اذعان داشت: در همین راستا پرونده‌هایی با موضوع گرانفروشی، عدم درج قیمت مصوب در مغازه و رعایت نکردن مسائل بهداشتی تکمیل گردید و تذکرات جدی به بازاریان داده شد.

حائری خاطرنشان کرد: سعی و تلاش ما بر این است که در ادامه کار خویش در دادگاه عمومی دیشموک با یک برنامه منظم ضمن رصد مستمر بازار، به اخلاگران بازار بعد از تذکرجدی و ارشاد، طبق قوانین با انها برخورد گردد تا مردم با ارامش خاطر تامین مایحتاج، زندگی را با آرامش سپری کنند.

انتهای پیام/