میز خدمت با حضور رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه در دیشموک برگزار شد/تقدیر امام جمعه دیشموک از توجه بهزیستی به دیشموک+تصاویر
میز خدمت با حضور رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه در دیشموک برگزار شد/تقدیر امام جمعه دیشموک از توجه بهزیستی به دیشموک+تصاویر
شکرایی رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه گفت : بیان مستقیم دغدغه های مردم در قالب میز خدمت امکان برنامه ریزی بهتر بمنظور حل مشکلات آنها را فراهم میکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ، اصغر شکرایی رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلیویه در گفتگو با خبر دیشموک با بیان اینکه خدمت به مردم و درکنار مردم بودن وظیفه ما مسئولان است،  اظهار کرد : بیان مستقیم دغدغه های مردم در قالب میز خدمت امکان برنامه ریزی بهتر بمنظور حل مشکلات آنها را فراهم می کند.

 

وی افزود :در برنامه میز خدمت که در محل مصلی نماز جمعه شهردیشموک  برگزار شد ، هدف از برگزاری میزخدمت شنیدن دغدغه های مردم بطور مستقیم از سوی مسئولان است و در این راستا بهمراه مجموعه در بخش دیشموک حاضر شدیم تا از نزدیک مشکلات مردم در حوزه بهزیستی را بررسی و برطرف نمائیم.

شکرایی تصریح کرد:  ارتباط چهره به چهره و شنیدن دغدغه های مردم و هم چنین دستور رسیدگی به مشکلات آنها صادر  می شودتا به اینصورت بهتر از مسائل حوزه فعالیت آگاه و در برنامه ریزیهایشان از این نظرات  استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین راوند به برگزاری جلسات میز خدمت بهزیستی در نماز جمعه و در میان اقشار مختلف مردم نیز اشاره و عنوان کرد : رضایت مندی مردم از انجام اینگونه برنامه ها و پیگیری مطالبات آنان از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید می باشد و لازم است در راستای انجام این مهم ،دیگر  مدیران استان  وشهرستان و بخش  نیز اهتمام ویژه به انجام رسانند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ