قدرت موشکی ایران، لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است
قدرت موشکی ایران، لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت موشکی و دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است
به گزارش پایگاه اطلاع سراین خبر دیشموک، سردار احمد عبداللهی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرگزاری بسیج درخصوص لزوم تحقق شعار سال مبنی بر “مهار تورم و رشد تولید”، اظهار کرد: مقام مظم رهبری در سخنرانی خود بمناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ در حرم مطهر امام رضا (ع)، با درایت و حکیمانه شعار سال را متناسب با شرایط کشور انتخاب و مسیر برون رفت از مشکلات اقتصادی را به خوبی ترسیم کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امروز با توجه به منویات و تأکیدات رهبر انقلاب، آن چیزی که نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را تهدید می‌کند، “جنگ اقتصادی ” است، تورم یکی از مؤفه‌های مهم در ایجاد مشکلات اقتصادی کشور است.

سردار عبداللهی بخش عمده افزایش موج تورم حاکم بر اقتصاد کشور را تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دشمنان با اعمال فشار بیشتر در بحث جنگ اقتصادی، آستانه صبر و تحمل مردم را هدف گیری کرده اند و می‌خواهند مردم را مقابل مسئولان نظام قرار دهند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: رهبر انقلاب همانند گذشته، حکیمانه و عالمانه و به زیبایی مسیر دشمنی استکبار جهانی را ترسیم و تبیین کردند و نکات مهمی رزا به مسئولین و مردم توصیه و گوش زد کردند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه رشد تولید، تورم را کاهش می‌دهد، اضافه کرد: مردم باید توجه داشته باشند که برای رشد تولید، باید به سمت خرید کالای ایرانی حرکت کنند و اگر این کار را انجام دهند اشتغال برای کارگران در حاشیه امن قرار خواهد کرد.

“مهار تورم و رشد تولید”، نسخه رهایی از مشکلات اقتصادی است
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید براینکه “مهار تورم و  رشد تولید”، نسخه رهایی از مشکلات اقتصادی است، گفت: این دستورالعمل برون رفت از مشکلات اقتصادی، توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی را نیز خنثی خواهد کرد و با همت مردم و تلاش مسئولان این امر محقق می‌شود.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی، تنها مسیری است که دشمنان نظام جمهوری اسلامی به آن دل بسته اند، افزود: نسخه مقام معظم رهبری “مهار تورم، رشد تولید”، استکبار جهانی را در میدان جنگ اقتصادی همانند عرصه‌های دیگر مثل دفاعی و امنیتی ناکام خواهد کرد.

استراتژی “قوی شدن”، ابتکار نزدیک به اعجاز امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پس از هشت سال دفاع مقدس برای نیرو‌های مسلح  بود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: استراتژی “قوی شدن”، ابتکار نزدیک به اعجاز امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پس از هشت سال دفاع مقدس برای نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران بود که باید در ابعاد مختلف قوی شوند.

 

سردار عبداللهی با تأکید براینکه شهید طهرانی مقدم خود کفایی و قوی شدن را در صنعت موشکی کشور معنا کرد، تصریح کرد: قدرت موشکی امروز، دستاورد اندیشه انقلابی شهید طهرانی مقدم است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه قدرت موشکی و دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است، اضافه کرد: امروز نیرو‌های مسلح، زیر سایه رهبری داهیانه رهبر انقلاب، به ساخت محصولات دفاعی بومی متناسب با فناوری‌های روز دنیا دست پیدا کرده است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه پرتاب ماهواره به فضا، بخشی از رویا‌های دانشمندان بزرگ کشور امثال شهید طهرانی مقدم در سه دهه گذشته بود، تصریح کرد: امروز به همت جوانان متخصص و دانشمندان بزرگ کشور در عرصه علم و فناوری و با همت و عملکرد انقلابی هوا فضای سپاه پاسداران، این مهم تحقق پیدا کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: دستیابی به قدرت دفاعی و امنیتی، با تلاش و همت طهرانی مقدم‌ها تحقق پیدا کرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ