سیاسیون بلای جان آموزش و پرورش در منطقه
سیاسیون بلای جان آموزش و پرورش در منطقه
امام جمعه کهگیلویه خواستار جدا شدن دست سیاسیون از آموزش وپرورش شد و با بیان این‌که وزیر باید این نگاه را اصلاح کند گفت: نیروهای متخصص در آموزش وپرورش به صورت تخصصی به کار گرفته شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه فرهنگیان دهدشت با معاون وزیر آموزش‌ وپرورش، معلم را فرهنگ‌ساز و انسان‌ساز عنوان و اظهار کرد: مشکل آموزش وپرورش، ورودهای غلط در این مجموعه بوده است، کسی که توان تدریس ندارد سوابق آموزشی ندارد وارد این مجموعه شده و این ظلم و جفا به فرزندان این مرز وبوم است.

امام جمعه کهگیلویه بی‌مهری به دانشگاه‌ فرهنگیان علی‌رغم منویات مقام معظم رهبری در این راستا را یادآور شد و بیان کرد: عدم اعتماد به جوانان تا کی؟ متأسفانه در وزارت آموزش وپرورش اعتماد به جوانان ضعیف است، جوانانی که همه نسل جوان و متعهد به انقلاب و نظام هستند.

وی افزود: این بد است فرهنگیان درمانگاه نداشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار جدا شدن دست سیاسیون از آموزش وپرورش شد و با بیان این‌که وزیر باید این نگاه را اصلاح کند تصریح کرد: نیروهای متخصص در آموزش وپرورش به صورت تخصصی به کار گرفته شوند.

امام جمعه کهگیلویه یکی از معضلات در کشور را مدارس غیرانتفاعی عنوان و اظهار کرد: این فاصله طبقاتی و این نگاه که تحصیل پولی شده و هر که پول‌دارتر موفق‌تر است نگران کننده است، قشر مرفه‌ای که دلشان برای نظام نمی‌سوزد، توقع داریم دولت انقلابی این مسئله را حل کند.

وی مسئله تدریس تخصصی در مدارس را یادآور شد و گفت: در برخی شهرستان‌ها ظرفیت خوب است اما چون امکانات نیست از ظرفیت معلم خوب استفاده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار حقوق و مزایا و توجه بیشتری به معلمان مناطق گرمسیری شد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث نیروهای خدماتی توجه به آن‌ها نشده و این یعنی تبعیض یعنی تضعیف و باید این مسئله حل شود.

امام جمعه کهگیلویه افزود: امیدواریم این سفر باعث شود برای محرومیت‌های آموزش وپرورش ما فکری عاجل شود، اگر معلم تکریم شود جامعه، دین، مذهب، اخلاق و انسانیت را تکریم کرده‌ایم.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ