انتقاد از کمبود ماشین آلات سنگین در شهرستان کهگیلویه
انتقاد از کمبود ماشین آلات سنگین در شهرستان کهگیلویه
فرماندار شهرستان کهگیلویه در شورای اداری استان از وضعیت نامناسب ماشین آلات این شهرستان در مواقع بحرانی انتقاد کرد.

به گزارش خبر دیشموک ، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه امروز در شورای اداری استان به کمبودهای این شهرستان در مواقع بحرانی اشاره کرد و گفت: اگر کمکهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و همچنین بخش خصوصی نبود هیچ گاه نمی توانستیم به مقابله با سیل برویم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: ابتکار استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود که توانستیم از امکانات بخش خصوصی استفاده کنیم در حالی که ما در این شهرستان از نظر ماشین آلات سنگین وضعیت بسیار بدی داریم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در همین خصوص با انتقاد شدید از عدم همکاری اداره کل راهداری استان گفت: اداره راهداری شهرستان کهگیلویه تنها سه دستگاه ماشین آلات راهداری اعم از سه دستگاه لودر دارد که دو دستگاه از آنها از کار افتاده است و راهداری همتی برای بازسازی آن نکرده است.

این مسئول در شهرستان کهگیلویه افزود: امور عشایر این شهرستان هم با توجه به گستردگی عشایر در کهگیلویه از وضعیت بسیار بدی در خصوص ماشین آلات برخوردار است تعداد دو تانکر آبرسانی داشتند که آنها را فروختند که این موضوعات مربوط به مدیریت های قبل است و بقیه دستگاه های سنگین آنها هم هیچ گونه کارایی ندارند.

انتهای پیام/