آماده‌باش فرماندار کهگیلویه به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با بحران‌های احتمالی
آماده‌باش فرماندار کهگیلویه به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با بحران‌های احتمالی
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌های احتمالی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید عبدالعزیز موسوی در نشست ستاد بحران با توجه به ورود موج سامانه بارشی به استان اظهار کرد: همه دستگا‌ه‌ها باید در آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌های احتمالی باشند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: وقتی در شرایط بحرانی، بحران پیش‌بینی می‌شود باید همه مدیران در قلمرو مسئولیتی خود باشند و از شهرستان خارج نشوند.

وی با توجه به این که در بارش‌های اخیر در مناطق چاروسا و دیشموک دچار مشکلاتی شدیم گفت: ادارات خدمات‌رسان آب و برق پای کار باشند، دهیاری‌های تمام آبراهه‌ها را باز کنند که با مشکل مواجه نشویم.

موسوی بیان کرد: آموزش وپرورش تدبیری بیندیشد مدارسی را که در معرض خطر هستند مشکلی برایشان پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: ستاد بحران باید این آمادگی را داشته باشد که به صورت آنی از بحران جلوگیری کند.

موسوی گفت: اگر مدیری نمی‌تواند در بحران حضور داشته باشد، کسی او را مجبور نکرده، مانعی ندارد مسئولیت را رها کند و به سلامت.

وی خواستار تدابیر لازم از راهداری، مخابرات و شرکت گاز شد و اظهار کرد: ما مسئولیت پذیرفتیم و باید پاسخگو باشیم.

بحران خیابان سردار جنگل کی تمام می‌شود؟

علیرضا نکویی‌زاده شهردار دهدشت نیز در این جلسه با بیان این‌که نقاط بحران‌زا در سطح شهر داریم گفت: بیشترین بحران در خیابان سردار جنگل است و اگر باران ببارد راه ورود به آن منطقه را نداریم.

شهردار دهدشت افزود: این خیابان به علت شکستگی لوله‌ها مسدود شده و بیش از ۲۰ روز است که پیمانکار کار را رها کرده و سراغ آن نمی‌آید.

خدمات هلال احمر تنها محدود به روزهای بحرانی نیست

سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نیز در در این نشست گفت: نیروهای امدادی هلال احمر همیشه در حالت آماده باش هستیم و این فقط مربوط با روزهای بحرانی نیست.

وی افزود: انبارهای هلال‌احمر برای شرایط بحرانی شارژ هستند.

سید خدایار زینی‌پور بخشدار سوق نیز در این جلسه گفت: در بارش‌های اخیر، با توجه به تمهیداتی که در محورهای مواصلاتی انجام شد مشکل خاصی در منطقه پیش نیامد.

وی یکی از مشکلات بزرگ در حوزه سوق را گذر آب شرب از زیر منازل روستای دره‌لبک عنوان و تصریح کرد: در سفری که استاندار به شهر سوق داشتند قول داده بودند این مشکل حل شود اما تاکنون کاری نشده است.

زینی‌پور گفت: تنها استخر فعال شهرستان کهگیلویه در سوق است که به علت جمع شدن آب پشت دیوار استخر، احتمال ریزش دیوار اصلی وجود دارد و خواهان تدبیری در این راستا هستیم.

  • نویسنده : مالک آهنگ