سپاه همچنان در مناطق زلزله زده سی سخت+تصاویر
سپاه همچنان در مناطق زلزله زده سی سخت+تصاویر
سپاه در کنار همه وظایف و مسئولیت‌های مهمی که دارد مردم زلزله‌زده سی‌سخت را فراموش نکرده است.

۲۹ بهمن سال گذشته بود که زلزله‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند و بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند بعد از برآوردها مشخص شد زلزله تلفات جانی نداشت اما خسارات زیادی به زندگی و خانه و کاشانه مردم وارد کرده است.

بعد از این حادثه افراد و مسئولان زیادی به سی‌سخت آمدند و ضمن دلجویی از مردم  بر ساخت منازل آسیب‌دیده تاکید کردند و حالا که سه ماه از حادثه زلزله می‌گذرد خبری از آن مسئولان و رفت و آمدها نیست اما سپاه که در همه حال یار و همراه مردم بوده در سی‌سخت هم آنها را رها نکرده است.

البته نباید از حق بگذریم که مسئولان استانی و استاندار و معاون عمرانی، هفته‌ای نیست که به این شهرستان سفر نکنند و ساخت و سازها را نظارت نکنند اما سپاه همچنان در سی‌سخت پای کار مردم است.

روز گذشته سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح از پروژه‌های در دست اقدام شهر زلزله زده سی‌سخت بازدید کرد و بر احداث واحدهای در دست احداث تیپ قبل از آغاز فصل سرما تاکید کرد.

سردار حکمتیان در حاشیه این بازدید گفت: تعداد ۱۰ باب ساختمان که توسط واحد مهندسی تیپ در حال ساخت است باید با نهایت کیفیت و تا قبل از شروع فصل سرما ساخته و در اختیار مردم آسیب دیده قرار گیرد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که مردم آسیب دیده هر چه زودتر سرپناه داشته باشند و به روال عادی زندگی خود ادامه دهند.

هفته گذشته بود که نماینده ویژه سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برای بازدید از روند ساخت و ساز منازل شهر سی‌سخت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

سردار ربیعی نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد تمامی نهادها، خواستار روند سرعت بخشیدن به امورات واگذار شده و ابراز امیدواری کرد تا قبل از شروع فصل سرما کار ساخت و ساز و بازسازی منازل به پایان برسد.

در ادامه این برنامه سرهنگ پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح با اشاره به گزارش عملکرد تیپ در خصوص زلزله‌زده سی سخت گفت: در ابتدای این حادثه تیپ مردمی ۴۸ فتح با برپایی چادر اسکان و تجهیزات خودرویی سبک و سنگین، نیروی انسانی به صورت شبانه روز در منطقه ایجاد کرد.

وی افزود: کارهای دیگری مانند جابجایی اثاثیه منازل، نصب تعداد ۱۵۰ کانکس، تسطیح جاده بین باغات شهر سی‌سخت، راه اندازی بهداری صحرایی توسط، حضور واحد مهندسی تیپ ۴۸فتح با تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین را در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت راه اندازی کردیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/