جلسه شورای اداری دیشموک با محوریت جشن بزرگ انقلاب در دیشموک برگزار شد
جلسه شورای اداری دیشموک با محوریت جشن بزرگ انقلاب در دیشموک برگزار شد
همه کسانی که دارای تریبون و اندیشه هستند در دهه فجر باید به جهاد تبیین بپردازند و بگویند انقلاب اسلامی ایران چه خدماتی ارائه و به چه پیشرفت‌هایی دست یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: با وجود تمام مشکلاتی که استکبار درجهان، منطقه و کشور ایجاد کرده اما این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است با اقتدار پابرجا و به مسیر خود ادامه‌دهد.

وی ادامه داد: همه کسانی که دارای تریبون و اندیشه هستند در دهه فجر باید به جهاد تبیین بپردازند و بگویند انقلاب اسلامی ایران چه خدماتی ارائه و به چه پیشرفت‌هایی دست یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین راوند خاطرنشان کرد: توهین به مقدسات اسلامی از سوی انسان‌های ضد دین و شخصیت‌هایی که مزدور جهان استکبار هستند در کشور سوئد و هلند و هرکشوری که سابقه این کار را دارند، محکوم است.

 

امام جمعه دیشموک افزود: توهین به قرآن و پیامبر اسلام، پاره کردن و سوزاندن کتاب خدا توهین به مقام انسانیت انسان وادیان الهی است اینها به دنبال اسلام، قرآن و پیامبر ستیزی هستند چون در شرایط کنونی این اسلام است که در مقابل جهان خواری استکبار ایستاده است.

وی متذکر شد:  ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین و تعریف و ارایه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و انتظار میرود تمام نهادها، ادارات‌ و سازمانها در برگزار جشن بزرگ انقلاب در شهر دیشموک همکاری کنند.

 

سروان بهرا  گفت: سپاه هم بدون چشمداشت و با تکیه بر فرمان مقام معظم رهبری در تمام برنامه های فرهنگی پای ثابت  می باشد و بسیجیان منطقه تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر جشن انقلاب در دیشموک به کار خواهند گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دیشموک در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قدرت کنونی ایران اسلامی را مدیون دین اسلام است چرا که هیچ یک از پادشاهان گذشته نتوانستند کاری برای مردم انجام دهند و مردم مارا عزتمند کنند.

 

بهرا تصریح کرد: سردار عزیزمان شهید حاج قاسم سلیمانی می گوید همه ی مردم ما باید حول محور مقابله با دشمن وحدت داشته باشیم.

بخشدار ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور است گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع نور انقلاب اسلامی و حکومت دینی در آسمان تاریک و ظلمانی نظام طاغوت در تاریخ بود. حکومتی که با پشتوانه قوی مردمی و با رهبری امام خمینی(ره) روی کار آمد و بساط ظلم و بی عدالتی را برچید و در واقع دهه مبارک فجر ایام تجلی دوباره خورشید اسلام در ایران است.

علیرضا نوروزی با اشاره به تبلیغات رسانه ای دشمن و سعی در کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب عنوان نمود:  این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم بوده و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) باید در مقابل دشمنان نظام ، مسلح به سلاح تبلیغ شویم و نسل جدید را با آرمانها و دستاوردهای نظام آشنا نمائیم، برنامه های دهه فجر امسال حتماً باید امید آفرین و بصیرت افزا باشد.

نماینده عالی دولت در بخش دیشموک، همچنین با محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا درخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برآمده از دل مردم ایران بوده که ضمن حراست از منافع ملی، نقشی ماندگار و انکار ناشدنی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا ایفا کرده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ