جشن بزرگ انقلاب در دیشموک برگزار می شود
جشن بزرگ انقلاب در دیشموک برگزار می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از اجرای برنامه متنوع فرهنگی توسط این اداره در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، عبدالکریم عبودی در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، به مناسبت دهه فجر خبر داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: برگزاری جُنگ شادی به مدت ۵ شب در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد یکی از این برنامه‌ها است.

 

وی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در بخش‌های سوق، قلعه‌رئیسی و دیشموک خبر داد و گفت: هم‌چنین شب شعر انقلاب با حضور شاعران شهرستان در دهدشت برگزار می‌شود.

عبودی تصریح کرد: جشن انقلاب در ۱۵ مدرسه شهر دهدشت با همکاری نهاد امامت جمعه و آموزش وپرورش برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری نمایش خیابانی با موضوع دهه فجر، برگزاری مسابقه کتابخانی با موضوع انقلاب، برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی، برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع مردم- امام و انقلاب در روز ۲۲ بهمن و برگزاری جشن انقلاب در ۲۰ کانون فرهنگی_ هنری مساجد به عنوان دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در ایام‌الله دهه فجر نام برد.

عبودی افزود: جشن بزرگ انقلاب در روستاهای بزرگ شهرستان از جمله راک، چنگلوا، طولیان، فیلگاه، ضرغام‌آباد، دهنو تل مرغ برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است ، جشن بزرگ انقلاب در دیشموک با اجرای برنامه های شاد و متنوعِ (سنتی )و با حضور خواننده های بومی و محلی  در شهر دیشموک برگزار خواهد شد .

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ