ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی/سازماندهی ۲هزار نیرو بصورت آنلاین
ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی/سازماندهی ۲هزار نیرو بصورت آنلاین
رییس آموزش و پرورش دهدشت از آغاز ساماندهی آنلاین نیروی انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبر دیشموک،  محمدحسین جمشیدی رییس آموزش و پرورش این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت :با همت و تلاش واحد فناوری اداره آموزش و پرورش دهدشت برای سومین سال متوالی سازماندهی نیروی انسانی دهدشت به صورت غیر حضوری و آنلاین است که در بین سایر شهرستان‌ها و مناطق استان پیشگام و این اقدام ارزشمند به کاهش مراجعات غیرضروری همکاران کمک شایان توجهی کرده است.

رییس آموزش وپرورش دهدشت گفت: سازماندهی نیروی انسانی به مدت ۲۰ روز به طول می‌انجامد و قریب به دو هزار پرسنل سازماندهی می شوند.

وی افزود: امسال هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد ماند و اولویت اصلی سازماندهی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پوشش کلاس های درس شهری و روستایی است.

وی رشد تکنولوژی و استفاده از ابزار‌های نوین را جهت تغییر شیوه سازماندهی نیروی انسانی از حالت سنتی به شیوه مدرن را به سایر شهرستان ها و مناطق پیشنهاد داد و تاکید کرد: آمادگی همکاری و ارائه تجربیات سازماندهی آنلاین به سایر شهرستان ها و مناطق هستیم.

جمشیدی با اشاره به پایان ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مربوطه از آغاز ساماندهی نیروهای انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان شهریور ماه  ادامه خواهد داشت.

رییس آموزش و پرورش دهدشت با بیان این که همه مدارس باید آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی کسب کنند گفت: آماده‌سازی فضای فیزیکی، تجهیز آزمایشگاه‌ها، ایجاد نشاط در مدارس و آماد‌ه‌سازی امکانات بهداشتی از جمله ابعاد مطرح در پروژه مهر هستند.

وی افزود: امیدواریم در سالی که تحت عنوان ” سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” نام‌گذاری شده است، شاهد آغاز سال تحصیلی پرشکوه‌تری باشیم و مدارس با آمادگی کامل به استقبال بهار تعلیم و تربیت بروند.

انتهای پیام