توضیحات فرماندار گچساران در خصوص حادثه «پراید»
توضیحات فرماندار گچساران در خصوص حادثه «پراید»
فرماندار گچساران گفت: به دلیل آغاز کار پیمانکار گودالی در محل تقاطع جاده کمربندی به پشه کان ابجاد شده بود که خودرو در آن سقوط کرده است.

به گزارش خبر دیشموک،   روانبخش دیهیم خوب در گفتگو با خبرنگار در گچساران اظهار کرد: واژگونی خودرو پراید و سقوط آن به گودال آب در گچساران ۵ نفر کشته و یک مصدوم بر جا گذاشته است.

 وی بیان کرد: در جاده کمربندی گچساران یک زیرگذر برای این پروژه به پشه کان تعریف شده و پیمانکار خاکبرداری آن را انجام داده و در حال اجرای کار بوده است.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: به دلیل آغاز کار پیمانکار و خاکبرداری گودالی انجام شده و طرف دیگر این مسیر نیز مسدود گردیده بود.

 دیهیم خوب عنوان کرد: متاسفانه این خودرو از آن سمت جاده که مسدود بوده وارد شده و به دلیل سرعت زیاد بر روی خاکهای انباشت کنار گودال رفته و به گودال سقوط کرده است.

 وی گفت: متاسفانه به دلیل بارندگی چند روز گذشته این گودال پر از آب شده بود و ۵ سرنشین این خودرو که ۴ نفر تبعه افغان و ۱ نفر از آنها ایرانی می باشد فوت کردند و یک نفر نیز مصدوم شد که در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری است.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته رخ داد و سریعابه همراه دادستان در صحنه حادثه حضور پیدا کرده و با وجود مه شدید آن را بررسی کردیم.

 وی افزود: علت اصلی این حادثه هنوز در دست بررسی است.

انتهای پیام/