توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان/ تداوم طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون توسط سپاه
توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان/ تداوم طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون توسط سپاه
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از تهیه و توزیع 60 هزار بسته غذایی و تلاش برای سازماندهی طرح شهید سلیمان در صورت اوج گیری سوه جدید ویروس کرونا خبر داد.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در حاشیه مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)و همچنین دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در استان خوزستان و به همت عزیزان در بسیج سازندگی، خیرین و سایر نهادها، کمک‌های خوبی پیش‌بینی و جمع‌آوری شده است که از امروز در سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ هزار بسته غذایی آماده شده که از امروز طی یک رزمایش توزیع می‌گردد، گفت: بخشی از این بسته‌ها که بالغ بر سه هزار ۴۰۰ بسته می‌باشد، در اهواز توزیع و باقی بسته‌ها نیز در دیگر نقاط استان خوزستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه در قالب این طرح بالغ بر ۲۰۰ تن گوشت بسته‌بندی در سطح استان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: از جمله کارهای دیگری که دنبال شده، بحث پرداختن به حیطه انتقال خون است که با تذر خونی که از سوی بسیجیان و مردم صورت خواهد گرفت، نیاز بیماران را برطرف خواهد شد، دوستان ما با همین کیفیتی که در حیطه کمک رسانی در حال تلاش هستند، کار نذر خون را نیز دنبال خواهند کرد.

شاهوارپور با اشاره به برنامه این نهاد برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این رزمایش، گفت: دیگر عزیزان ما در گروه های جهادی در مناطق زلزله‌زده منازل مردم را بازسازی و احداث می‌کنند تا رفته رفته مردم به منازل خود بازگردند، همچنین توزیع بسته‌های کمکی و معیشتی به این قشر از هم استانی‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، با اشاره به تداوم فعالیت طرح شهید سلیمانی، یادآور شد: طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا ایجاد شد، اما با توجه به ظهور سویه جدید که نگرانی در جهان و کشور ایجاد کرده، طرح در حال تشدید و سازماندهی مجدد است، پیش بینی ما این است که اگر فراگیری صورت پذیرد، بسیجیان آماده هستند که به مبتلایان، خدمات دهی کنند. البته در بحث واکسیناسیون اقدامات سپاه به صورت هجمی همچنان در حال انجام است و کاری که مقارن به آن صورت گرفته است، واکسیناسیون سیار است که در مناطق دور افتاده و حواشی شهرها در حال انجام است.

انتهای پیام/