توزیع میوه شب عید تا قبل از ماه مبارک رمضان
توزیع میوه شب عید تا قبل از ماه مبارک رمضان
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میوه شب عید تا قبل از ماه مبارک رمضان در استان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاه رسانی خبر دیشموک، علی‌بخش شجاعی با بیان اینکه اولین محموله پرتقال تنظیم بازارشب عید وارد سردخانه‌های استان شده است افزود:۱۵۰ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا در استان ذخیره و تا قبل از ماه مبارک رمضان توزیع توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: تعاون روستایی استان ۱۲۰ تن سیب به صورت مستقیم در فصل برداشت از باغداران خریداری کرده است و در صورت نیاز بازار استان به زودی ۳۰ تن دیگر از طریق اتاق اصناف یاسوج تامین می‌شود.
شجاعی افزود: مکاتبات لازم از طریق سازمان تعاون روستایی کشور انجام و بازدید میدانی از باغات پرتقال شهرستان جیرفت انجام شده است و از فردا همکاران شبکه تعاون روستایی استان در کارخانجات سورتینگ مرکبات جیرفت مستقر خواهند شد.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا جنوب مطابق دستورالعمل ابلاغی به سردخانه تعاون روستایی استان حمل و ذخیره خواهد شد.
شجاعی تاکید کرد: همچنین میزان پنج تن خرما نیز برای ماه مبارک رمضان در استان ذخیره سازی خواهد شد و بازدید‌های لازم از کارخانه جات بسته بندی صوت گرفته است.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: چهل غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده است و از هجدهم تا بیستم اسفند ماه این غرفه‌ها برپا می‌شود.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ