بهسازی و اصلاح  برق روستاهای شوش و دهک
بهسازی و اصلاح  برق روستاهای شوش و دهک
گرامی عنوان کرد: در این طرح  ۲.۷ کیلومتر شبکه ضعیف، ۱.۷ کیلومتر شبکه متوسط، پنج پست هوایی  ۹۵ پایه  اجرا شده است.
به گزارش خبر دیشموک،   نادر گرامی در گفت و گو با خبرنگار  در تظهار کرد: طرح های متعددی در حوزه برق شهری و روستایی باشت اجرا شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال  اصلاح و توسعه شبکه برق روستایی و شهری باشت اجرا شد.

فرماتدار باشت با اشاره به اینکه این میزان اعتبار برای توسعه و اصلاح برق ۳۳ روستا اجرا شد تصریح کرد: بهسازی و اصلاح  برق روستاهای شوش و دهک با اعتباری بیش از ۲۹ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال اجرا شد.

گرامی عنوان کرد: در این طرح  ۲.۷ کیلومتر شبکه ضعیف، ۱.۷ کیلومتر شبکه متوسط، پنج پست هوایی  ۹۵ پایه  اجرا شده است.

وی گفت: بهسازی  و اصلاح شبکه برق روستاهای گروس، چاه تلخ و تلخاب بیدک با اعتباری بیش از ۳۶ میلیاردو ۴۸۸ میلیون ریال اجرا گردید.

فرماندار باشت خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۲۴ پایه، پنج پست هوایی،۳.۵ کیلومتر شبکه ضعیف و ۲.۱ کیلومتر شبکه متوسط اجرا شد.

گرامی بیان کرد: از دیگر طرح های حوزه برق می توان به بهسازی اصلاح  شبکه برق روستاهای شاه زینعلی، تلچگاه، دم تنگ میان تنگان و بوسنگاه با اعتباری بیش از ۳۶ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال اشاره کرد.

وی افزود: افزون بر ۴.۳ کیلومتر کیلومتر شبکه ضعیف، ۱.۲کیلومتر شبکه متوسط، هفت پست هوایی، ۸۸ پایه در این طرح اجرا شده است.

فرماندار باشت با اشاره به اجرای توسعه برق روستاهای بهره عنا، گله امیر شیخی، نارگ موسی، تنگ هنگون، نازنگون، پشتکوه، کوهسرک، برغون و چشمه دره با اعتباری بیش از ۱۹ میلیاردو ۴۴۶ میلیون، ادامه داد: در این طرح برق رسانی ۳.۵ کیلومتر شبکه ضعیف و ۹۹ پایه ایجاد گردید.

وی گفت: احرای توسعه برق شهر باشت با اعتباری بیش از ۱۵ میلیاردو ۵۵۵ میلیون ریال اجرا شد در این طرح ۶۵ پایه و ۲ کیلومتر شبکه برق ضعیف اجرا و اصلاح برق روستاهای لار، کوهسرک، نارک موسی، کته و بوسنگان با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال انجام شده است.

گرامی اظهار کرد: در این طرح ۴۵ پایه، ۱.۸ کیلومتر شبکه ضعیف و ۴۰۵ کیلومتر شبکه متوسط اجرا خواهد شد.

وی گفت: توسعه و اصلاح شهری با اعتباری بیش از ۴۷ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال  با  ۹۹ دستگاه پایه، ۱.۸ کیلومتر شبکه برق ضعیف و ۴.۵ کیلومتر شبکه برق متوسط از دیگر طرح های حوزه برق باشت می باشد.

گرامی بیان کرد: برق رسانی به روستاهای بدون برق این شهرستان از جمله روستای پاکل آب انجیر پیچاب با اعتبار ۲ میلیاردو ۷۷۱ میلیون ریال اعتبار انجام گرفت.

پایان پیام/