بصیرت مردم خوزستان ریشه در غیرت دینی آن‌ها دارد
بصیرت مردم خوزستان ریشه در غیرت دینی آن‌ها دارد
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: علت این همه بصیرت و زمان شناسی مردم شریف اهواز و خوزستان به دلیل غیرت دینی و عمق شناخت آنها از اسلام ناب محمدی است.

سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: در حقیقت مردم شریف اهواز به عنوان مردمی ولایتمدار، همیشه با تبعیت محض از نائب حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، در طول تاریخ، آگاه و بصیر و هوشیار در مقابل دشمن بوده و هستند و خواهند بود.

وی در اشاره به حماسه هفتم دی در اهواز، افزود: این مردم دو روز زودتر از سراسر کشور یعنی در هفتم دی ماه سال ۱۳۸۸ به صحنه دفاع از دین و امام حسین علیه السلام و ولایت فقیه به میدان آمدند که علت این همه بصیرت و زمان شناسی مردم شریف اهواز و خوزستان به دلیل غیرت دینی و عمق شناخت آنها از اسلام ناب محمدی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: مردم خوزستان همواره نسبت به ابعاد مختلف فتنه آگاه بودند و می‌دانند همیشه فتنه جاریست مادامی که حقیقت جریان دارد، مثل خون در رگ، هوا در جو و روح در بدن اما تلخ و تیره و تاریک.

وی افزود: امروز هم به حضور مردم خوزستان و کارکنان نیروهای مسلح استان و فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی سپاه در جنوب در مراسم یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دشمن‌شکن و مایه‌خواری فتنه‌گران و باعث وحدت هر چه بیشتر قلوب مؤمنین و نابودی هر چه بیشتر آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی گردید.

انتهای پیام/