برای انتخابات بخشداران اختصاصی آموزش داده شوند
برای انتخابات بخشداران اختصاصی آموزش داده شوند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به مردم و حکومت الهی خیانت نکنیم، افزود: حکومت از ما خواسته عدالت را رعایت کنیم تا فردی که مردم می خواهند انتخاب شود.

به گزارش خبر دیشموک،    سیدعلی احمدزاده با حضور عبدالله مرادی معاون سیاسی وزیر کشور در آیین اختتامیه همایش آموزشی فرمانداران استان های منطقه چهار کشور با اشاره به اینکه بحث انتخابات در کشور همواره یک پدیده و مقوله خاص است، گفت: در امر مهم انتخابات مشروعیت و مقبولیت دو مسئله مهمی است که باید در کنار هم دیده شود تا مشارکت پرشور و حداکثری رقم زده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در انتخابات پیش رو مقبولیت دست فرمانداران است و به عنوان کارگزان دولت وظیفه داریم که اجازه ندهیم معیار عدل، داد و قسط توسط صحنه گردانان خدشه دار شود.

وی عنوان کرد: نباید اجازه دهیم  کسی در انتخابات دخالت کند و از طریق خرید آراء و بازی های سیاسی کاری کند که رای مردم نادیده گرفته شود، اگر اینگونه باشد مقبولیت دیده نمی شود و جایی از کار نقص دارد.

احمدزاده با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای مبانی اعتقادی و الگوی حکومت علوی است، گفت: معیار چنین حکومتی رعایت حقوق عامه مردم است و نباید به وسیله اهمال کاری و سهل انگاری ما  فردی که صالح و ذی حق نیست کار را به دست بگیرد و کسی که حق دار است حذف شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه وظیفه مهمی بر عهده همه ما خصوصا فرمانداران که مستقیما دست اندرکار انتخابات هستند است، افزود: باید به این رسالت سنگین آگاه باشیم و بدانیم که جایگاه ما در این امر، بسیار مهم و حساس است.

وی با بیان اینکه دولت، دولت متدینین است، گفت: بعد از انقلاب فرصت اینکه همه پیکره دولت انقلابی باشد پیش نیامد اما در دولت سیزدهم این شرایط فراهم شده است و خداوند فرصت کار کردن در این دولت را به ما داده و مردم  انتظارات زیادی از ما دارند.

 احمدزاده بیان کرد: دولت سیزدهم دین باور است و مردم از چنین حکومت دین باوری که در راس آن رئیس جمهوری که همه امور را با مقام معظم رهبری رصد می کند و پشت سر ایشان قرار دارد و نگرش ولایی دارد و با باورها و اعتقادات کار می کند می خواهند کارها را به خوبی و جهادی به پیش ببرند.

وی بیان کرد: مردم از کارگزاران این دولت که چنین رئیس جمهوری دارد همین توقع را دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به مردم و حکومت الهی خیانت نکنیم، افزود: حکومت از ما خواسته عدالت را رعایت کنیم تا فردی که مردم می خواهند انتخاب شود.

 وی با بیان اینکه حق نداریم حتی یک رای را جابه جا کنیم و باید این مراقبت‌ها را لازم بدانیم، گفت: وزیر کشور یک مجاهد تمام عیار است که همه عمرش را در میدان جهاد سپری کرده و مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفته است مردم از چنین فردی و مجموعه ای انتظار دارند که به عدالت رفتار کنند.

وی بیان کرد: معاونین وزارت کشور هم مانند آقای وحیدی جهادی و پای کار هستند.

 احمدزاده با تاکید بر اینکه حرمت همه کاندیدای انتخابات را داریم و در این زمینه با کسی مشکلی نداریم، بیان کرد: وظیفه داریم و اراده بر این است که با افکار، رفتار و منش دینمدارانه  نگذاریم مردم از حضور در انتخابات دلسرد و ناامید شوند.

وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ گاه نمایندگان از من نخواستند به آنها کمک کنیم تا رای بیاورند چون آنها هم متدین هستند.

احمدزاده گفت: وزارت کشور اعلام کرده در راستای عدالت زمانی که وارد صحنه انتخابات شدیم همه نامزدها را باید به یک چشم و همسان ببینیم و رای همه را حفظ و از آنها صیانت کنیم، مردم تعیین کننده هستند و ما به عنوان دولت در نتیجه انتخابات دخالتی نداشته باشیم که چیزی جابه جا شود، تکلیف برما است که عین مر قانون و شرع مقدس عمل نماییم.

استاندار بیان کرد: فکر و ذهن ها به این سمت معطوف باشد که حق و حقوق نامزدها از یک سو و حق و حقوق مردم را از سوی دیگر در انتخابات پایان سال کاملا حفظ و رعایت کرده و از آن دفاع کنیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: بخشداران میدانی تر از فرمانداران هستند از مدیرکل سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات می خواهم آموزش بخشداران هم مورد توجه قرار گرفته شود.

 احمدزاده خطاب به فرمانداران گفت: تنها به آموزش وزارت کشور برای بخشداران اکتفا نشود و بخشداران اختصاصی آموزش داده شوند و به یقین برسید که بخشداران همه آنچه را لازم است باید بدانند.

انتهای پیام/