باید عملکردها به خوبی برای مردم تبیین شود
باید عملکردها به خوبی برای مردم تبیین شود
درخشان: باید عملکردها به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم بدانند خادمان آنها در دستگاههای اجرایی تنها به فکر کار و خدمت هستند.

به گزارش خبر دیشموک ، نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از فرا رسیدن هفته دولت به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

در این نشست امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهبرد اطلاع‌رسانی مسئولان باید بر مبنای واقعیت‌ها قرار گیرد تا اعتماد مردم به مسئولان حفظ شود.

وی گفت: مسئولیت ما مدیریت و نظارت بر روند اطلاع‌رسانی و عمل به اولویت‌ها در شورای اطلاع رسانی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارائه تصویر واقعی از عملکرد دولت در نزد افکار عمومی و تقویت انسجام ملی و هم افزایی و تعامل همه قوا و ارکان نظام و حاکمیت و تلاش برای حفظ آرامش جامعه و تقویت ارتباط دولت با مردم از اولویت‌های شورای اطلاع رسانی به شمار می‌رود.

وی افزود: دولت سیزدهم سرمایه اجتماعی حضور میدانی میان مردم در بحران‌های مختلف از جمله سیل و زلزله و کرونا را داشته که این نقطه قوت و امید بخشی برای دولت سیزدهم است چرا که حضور مسئولان در میان مردم به حفظ سرمایه اجتماعی کمک می‌کند همچنان که رئیس‌جمهور از ابتدا تاکنون هر هفته در کنار مردم در نقاط مختلف کشور بوده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت توجه مدیران به هفته دولت و اطلاع رسانی از کارهای انجام شده بر مبنای واقعیت ها و ضرورت آن اشاره کرد و گفت: باید عملکردها به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم بدانند خادمان آنها در دستگاههای اجرایی تنها به فکر کار و خدمت هستند.

وی افزود: حضور مدیران در دفاتر رسانه های استان و استفاده از توان اصحاب رسانه برای بیان خدمات نظام در هفته دولت موضوعی مهم برای تبیین اقدامات انجام شده دولت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/