عملیات اجرایی احداث ۷ سالن چند منظوره مدیریت بحران
عملیات اجرایی احداث ۷ سالن چند منظوره مدیریت بحران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت:عملیات اجرایی ۷ سالن چند منظوره مدیریت بحران از سال گذشته تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

به گزارش خبر دیشموک،   علی شهابی نسب در حاشیه آیین کلنگ زنی سالن چند منظوره مدیریت بحران باشت اظهار کرد:عملیات اجرایی ۶ سالن چند منظوره مدیریت بحران در سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

 وی بیان کرد: امسال مجوز ساخت یک باب سالن چند منظوره مدیریت بحران درکهگیلویه و بویداحمد صادر شده که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها تعداد سالن های چند منظوره مدیریت بحران در استان به ۱۳ مورد خواهد رسید.

شهابی نسب عنوان کرد: عملیات سالن چند منظوره مدیریت بحران باشت در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع آغاز شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این طرح در نظر گرفته شده است.

 وی افزود : این سالن همراه با دقیق‌ترین نظارت‌ها و کنترل‌ها و با توجه به کاربری‌های ضروری و اهمیت بالا احداث خواهد شد.

شهابی نسب ادامه داد: تسهیل در عملیات امداد و نجات، سرعت عمل در پاسخگویی به نیازها در شرایط بحرانی، افزایش بهره وری در استفاده از امکانات و ایجاد نظم در امر ساماندهی حوادث را از جمله اهداف ساخت سالن های چند منظوره مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این سالن چند منظوره امری مهم و ضروری به شمار می‌رود چرا که این استان یکی از پرترددترین و حادثه خیز‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

نادر گرامی فرماندار باشت نیز اظهار کرد:در آتش سوزی و باران های سیل آسای اخیر در این شهرستان با تعامل بسیار خوب دستگاه های عضو ستاد بحران اقدامات بجا و خوبی انجام شد که جا دارد از زحمات آنها تشکر و قدر دانی کرد.

وی بیان کرد:در این بحران ها متوجه نیاز یک سالن بحران در باشت برای مدیریت واقدامات بهتر شدیم.

گرامی ادامه داد: امید می رود باتخصیص به موقع اعتبار این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/