اجرای ۱۱۳ پروژه عمرانی ورزش در استان
اجرای ۱۱۳ پروژه عمرانی ورزش در استان
معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ۱۱۳ پروژه عمرانی ورزش در دست اجراست.

به گزارش خبر دیشموک ،  بهمن خوبی در گفت و گو با خبرنگار  اظهار کرد: امیدواریم تا با کمک رسانه ورزش را در سبد خانوار برده و فلسفه ورزش را به خانواده ها توزیع و تبیین کنیم، با این اقدام قطعا نتیجه بهتری را در بهبود و سلامت جامعه به دست خواهیم آورد‌.

وی بیان کرد: سیاست اداره کل ورزش و جوانان سوق دادن ورزش به سمت خانه های مردم است.

معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان ما کمتر برخوردار بوده و از توان و استعداد خوب در حوزه اسپانسر بی بهره است، ما نسبت به دیگر استانها در بخش کمک های خارج سازمانی بسیار در تنگنا قرار داریم.

خوبی عنوان کرد: برخی از استانهای پیشرو ورزش از حمایت و کمک افراد خیر، صنابع پیشرو و شرکت ها بسیار استفاده می کنند، اما کهگیلویه و بویراحمد از اینگونه کمک های خارج از سازمانی به ورزش استان بی بهره است.

وی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۴۰۱ هیئت ورزشی شهرستانی و ۴۸ هیئت روستایی وجود دارد که این تعداد بالای هیئت ها نیاز به مبالغ ارزشمندی جهت آمادگی ورزشکاران در حیطه قهرمانی و ملی دارد.

معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما با محدودیت منابع مواجهه هستیم، اگر مدیریت خوب و قوی در این برنامه ایجاد نشود نتیجه خوبی نخواهیم گرفت.

خوبی بیان کرد: با برنامه ریزی و هرف گذاری هایی که در ورزش استان انجام داده ایم به دنبال کسب نتایج خوب در سطح ملی هستیم، در ۶ ماهه اول سالجاری نتایج خوبی در میادین ملی، آسیایی و پارا المپیک کسب کردیم.

وی افزود: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد از استعداد و توان خوبی برخوردار بوده و نیازمند یک‌مدیریت خوب هستند،از همه کسانی که امکانات در اختیار داشته و توان کمک به ورزش استان را دارند تقاضا می کنیم در این راه قدم بردارند.

 معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در استان ما با وجود بیماری کرونا و وقفه به وجود آمده بیش از ۲۴ هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد که از این تعداد ۱۱ هزار ورزشکار خانم هستند.

خوبی اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست امسال رشد ۱۰۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته در استان را شاهد هستیم.

وی گفت: میانگین سرانه ورزش کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۶۰ سانتیمتر است.

معاون توسعه امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در استان ۱۱۳ پروژه عمرانی ورزش در دست اجراست، دو پروژه هتل ورزش و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری با محدودیت منابع مواجهه هستند، این پروژه ها می تواند کمک بسیاری به ورزش استان کنند.

انتهای پیام/