حجت الاسلام راوند: مجاهدت، بارزترین ویژگی شهید حسن نصرالله بود/ شهادت، اجر جهادی است که انجام داد 
حجت الاسلام راوند: مجاهدت، بارزترین ویژگی شهید حسن نصرالله بود/ شهادت، اجر جهادی است که انجام داد 
امام جمعه دیشموک اذعان داشت : مجاهدت و استقامت بارزترین ویژگی شهید حسن نصرالله بود و شهادت، اجر جهادی است که در زندگی و طول عمر بابرکت خود انجام داد.  

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در مراسم امروز صبح که به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برگزار شد، اظهار داشت : مهمترین و بارزترین ویژگی سید حسن نصرالله شخصیت مجاهدت و استقامت این سید شهید است و ایشان در خط اول مقابله با رژیم صهیونیستی بود و به همین خاطر به بالاترین اجر جهاد عمر بابرکت خویش یعنی شهادت در راه خدا دست یافت.

 

ایشان افزود: زندگی کردن در یک فضای به طور کامل امنیتی مشکلاتی به همراه دارد اما  دبیرکل حزب الله آن عالم وارسته، حیات و جوانی خود را صرف مجاهدت و مبارزه با خبیث ترین کفار کرد.

 

حجت الاسلام راوند خاطرنشان کرد : ایشان نتیحه و ثمره این همه مجاهدت ها را با شهادت، از خداوند گرفت.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی وقتی احساس می کند یک شکست غیر قابل ترمیمی خورده است بنا دارد این شکست را جبران کند افزود: این رژیم برای جبران عملیات طوفان القصی دست به هر کاری زد و خواهد زد.

 

امام جمعه دیشموک تصریح کرد: این رژیم کودک کش به هیچ یک از قوانین اخلاقی، انسانی و بین المللی پابند نبود و به طور حتم اتفاق های همچون ترور شخصیت های بزرگ حزب الله و حماس بدون حمایت کشور آمریکا رخ نمی دهد.

 

وی تاکید کرد: جریان مقاومت یک جریان فکری، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی است و هیچ وقت وابسته به اشخاص نبوده و ادامه می یابد.

 

حجت الاسلام راوند در پایان بیان کرد: خونخواهی جبهه مقاومت قطعی است و همانطور که رهبر جبهه مقاومت در مسیر

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ