امام جمعه دیشموک: پیمانکاران پروژه های دیشموک را رها کردند/تشویق فرزند به حرام خوری یک فاجعه است
امام جمعه دیشموک: پیمانکاران پروژه های دیشموک را رها کردند/تشویق فرزند به حرام خوری یک فاجعه است
حجت الاسلام راوند گفت هفته دفاع مقدس باید برای معلمان و دانش آموزان و والدین ما الگو باشد و الگوپذیری از دوران دفاع مقدس باعث تربیت انقلابی در مدرسه اسلامی با الگوگیری از دفاع مقدس اتفاق می‌افتد. 

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز این هفته گفت: انسان جز متقین و پرهیزگاران حساب نمی‌شود مگر اینکه به حساب خودش رسیدگی کند و اعمال و رفتار و گفتار خودش را مورد محاسبه قرار دهد.

 

حجت الاسلام راوند با اشاره به پدیده شوم سرقت‌های اینترنتی گفت: بعضی از والدین فرزندان خود را که دنبال حرام هستند و از راه حرام ماشین و خانه در شهرها خریدند تشویق می‌کنند که این نمونه بارز حرام‌خوری است.

وی با اشاره به اینکه در منطقه ما هم سنین افرادی وجود دارند، عنوان کرد: پدران و مادران علی رغم اینکه باید فرزند بزهکار خود را به قانون و نیروهای امنیتی معرفی کنند از او حمایت می‌کنند و او را تشویق و ترغیب می‌کنند که این کار باعث همه‌گیری موضوع سرقت‌های اینترنتی در منطقه شده است.

 

خطیب جمعه دیشموک دیدار مقام معظم رهبری با علما و بزرگان اهل سنت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند؛( مسئله اساسی مسئله امت اسلامی است بدین معنا که شیعه و سنی و دیگر مذاهب اسلامی همه باید خودشان را جز امت اسلامی بدانند.

 

حجت الاسلام راوند خدای واحد ، کعبه واحد، پیامبر واحد و کتاب واحد را از اشتراکات مسلمانان برشمرد و افزود: اگر امت اسلامی خود را متعلق به امتی واحد و مسلمان بدانند این همه مشکل برای امت اسلامی ایجاد نخواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به بستن راه تجارت رژیم صهیونیستی توسط یمنی‌ها گفت: اگر بقیه کشورها مثل یمن در قبال وظیفه خود نسبت به فلسطین عمل می‌کردند وضعیت مسلمانان فلسطین به این صورت نبود.

 

خطیب جمعه دیشموک تقارن هفته دفاع مقدس با هفته بازگشایی مدارس را اتفاقی مثبت برآورد کرد و افزود: دوران دفاع مقدس دوران طلایی تاریخ اسلام به معنای واقعی است این دوران باعث نهادینه شدن ارزش‌ها در جامعه اسلامی است چه بسا که راوی دفاع مقدس مثلاً درباره عبادت رزمندگان و از خود گذشتگی رزمندگان در زیر آتش توپ و تانک دشمن روایت می‌کند.

 

حجت الاسلام روند دوران دفاع مقدس را باعث ترویج صفحات ارزشی و انسانی در جامعه اسلامی دانست و گفت: این دفاع مقدس باعث صدور انقلاب به جهانیان و اثبات مظلومیت مسلمانان است.

 

وی خود باوری و روی پای خود ایستادن را از ثمرات دفاع مقدس دانست و گفت رزمندگان ما در زمان جنگ نیز تحریم بودند و حتی سیم خاردار نداشتند ولی با دست خود صلاح ساختند و روی پای خود ایستادند تا این انقلاب به پیروزی رسید و استمرار یافت.

 

خطیب جمعه دیشموک ساخت سلاح هایپرسونیک توسط شهید تهرانی مقدم را نتیجه تفکر بسیجی و خودباوری دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دوران دفاع مقدس بیانگر استمرار روح اسلام انقلابی در جامعه و نشان دادن امکان مبارزه طولانی با قدرت‌های دنیاست.

 

حجت الاسلام راوند گفت هفته دفاع مقدس باید برای معلمان و دانش آموزان و والدین ما الگو باشد و الگوپذیری از دوران دفاع مقدس باعث تربیت انقلابی در مدرسه اسلامی با الگوگیری از دفاع مقدس اتفاق می‌افتد.

 

وی جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کودککش اسرائیل را یادآور شد و افزود: این جنایت‌ها تمامی ندارد و در آخرین جنایت از طریق گوشی‌های تلفن همراه و پیزرها باعث شهادت ۵۰ نفر و بیش از ۳۰۰۰ مجروح شدند که این جنایت‌ها از روی عجز و ناتوانی و ترس و وحشت آنها از فلسطینیان است.

 

امام جمعه دیشموک یک بار دیگر مشکل راه‌های ارتباطی بخش دیشموک را یادآور شد و افزود: راه‌های ارتباطی به دست پیمانکارانی سپرده شدند که بعضی از آنها نزدیک به ۴ سال از شروع پروژه می‌گذرد ولی همچنان ناتمام است و مردم مشکل دارند که یکی از آنها مسیر ارتباطی دیشموک به شهرستان کهگیلویه است که بیش از یک سال است که تخریب شده است و با وجود اینکه بنیاد علوی هزینه آن را پرداخت کرده است ولی کار انجام نشده است و این کار باعث نارضایتی مردم به خصوص رانندگان وسایل نقلیه و اعتراض هر روزآنها شده است و این کار باعث بدبینی مردم به نظام اسلامی می‌شود که از رئیس حوزه قضایی انتظار داریم مسئله پیمانکارانی که به وعده خود عمل نمی‌کنند را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری نماید.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ