استاندار : لحظه شماری نکنید، من خودم می‌خواهم بروم
استاندار : لحظه شماری نکنید، من خودم می‌خواهم بروم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی فکر می‌کنند اگر به احمدزاده فحش بدهند در دولت آینده پُست می‌گیرد. این اشتباه است.

احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برخی فکر می‌کنند اگر به من احمدزاده فحش بدهند در دولت جدید به او مسئولیت می‌دهند، قطعاً نمی‌دهند / لحظه شماری نکنید، من خودم می‌خواهم بروم / بچه استان هستیم و دلمان برای استان می‌سوزد / فرصت‌های رشد کهگیلویه و بویراحمد را هیچ‌کس نباید از دست بدهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید علی احمدزاده عصر امروز در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییر دولت‌ها امر طبیعی است، اظهار کرد: عده‌ای فکر می‌کنند اگر به من احمدزاده فحش بدهند در دولت جدید به او مسئولیت می‌دهند که نمی‌دهند.
وی افزود: قطعاً به همچنین آدم‌های مسئولیت نمی‌دهند. پیکره درون استان، نیروهای شاخص اصول‌گرا و اصلاح‌طلب باهم مشکلی ندارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران استان گفت: تا زمانی که هستید با نمایندگان استان تعامل برقرار کنید و واقعاً کار انجام بدهید و از ظرفیت نمایندگان برای رشد استان استفاده کنید.
وی افزود: مدیری شاید تا ۲ ماه دیگر و شاید تا ۵ ماه دیگر باشد. این پنج ماه که هستید اگر با نمایندگان تعامل نداشته باشید و دولت را قبول نداشته باشید، کار مردم آسیب می‌بیند و من نمی‌خواهم که کار مردم آسیب ببیند. ما بچه استان هستیم و دلمان برای استان می‌سوزد و فرصت‌های رشد استان را هیچ‌کس نباید از دست بدهد.
احمدزاده ادامه داد: برادران همه باید متحد و به جد پای کار مردم باشند. فرض کنید الان دولت شهید رئیسی است. معیارهایی که حضرت آقا برای آقای پزشکیان مشخص کردند، آن معیارها در وجود آقای رئیسی وجود داشت و در آقای پزشکیان هم هست و حضرت آقا آن را بیان کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضرت آقا بیان کرد که آقای پزشکیان صادق، مردمی، دانشمند و… است. این عبارت‌ها معیار یک رئیس جمهور انقلاب اسلامی است. ماها نیروهای ولایی هستیم و فرمایشات حضرت آقا برای ما حجت است و ما باید تا هستیم دولت آقای پزشکیان را حمایت کنیم.
وی افزود: پای کار بیستید و اطاعت از فرمایش حضرت آقا تکلیف شرعی و دینی است. همه مدیران استان به فرموده حضرت آقا پای کار باشید و جدی کار کنید. ما با افتخار مسئولیت‌هایمان را تحویل می‌دهیم این نتیجه انتخابات و دموکراسی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: من از دولت آقای پزشکیان می‌خواهم که نیروی مورد اعتمادش را معرفی کند و من با افتخار جایگاه استانداری را به او تحویل می‌دهم و حتی اگر لازم باشد کنار او می‌ایستم و تجربه خودم را به او انتقال می‌دهم.
احمدزاده تأکید کرد: با افتخار استانداری کهگیلویه و بویراحمد را تحویل می‌دهم. اگر آقای پزشکیان هم نبود من از استان می‌خواستم بروم. لحظه شماری نکنید من می‌خواهم، بروم.
اگر انصاف دارند؛ استان‌های کهگیلویه و بویراحمد را بگردید و ببیند چندتا روستا بهسازی شد. انصاف هم خوب است و ببینید.
وی گفت: در سفر رئیس جمهور ۱۳ هزار میلیارد تومان آقای رئیس جمهور به ما دادند؛ اما آقای رئیسی شهید شد و پول نیاید. تا هستید سرتان را بالا بگیرد و کار کنید. هیچ کس از تغییر ناراحت نشود و این نتیجه دموکراسی است و هر کسی که می‌آید ضد نظام و انقلاب قرار نیست، من ناراحت شدم که آقای هاشمی گفتند؛ بعضی مدیران شُل کردند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ