کمیته امداد استان پای کار، رزمایش مومنانه ادامه دارد
کمیته امداد استان پای کار، رزمایش مومنانه ادامه دارد
مشق احسان کمیته امداد در کهگیلویه/1328 بسته فرهنگی بین دانش‌آموزان مددجو توزیع می‌شود

رزمایش مشق احسان با هدف توزیع۱۳۲۸ بسته فرهنگی بین دانش آموزان مددجوی کمیته امداد از امروز در کهگیلویه آغاز شد.

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، در ادامه کمک‌های مؤمنانه در شرایط کرونایی این بار رزمایش دیگری از جنس فرهنگی شکل گرفته تا با توزیع نوشت افزار و اقلام ضروری به دانش‌آموزان کم برخوردار کمک شود.

در همین راستا رزمایش مشق احسان کمیته امداد از امروز آغاز شد و بسته‌های فرهنگی بین مددجویان این نهاد حمایتی توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین آغاز این رزمایش اظهار داشت: از ابتدای ورود کرونا طی چندین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی اجرا شده است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص خدمت مؤمنانه تصریح کرد: ایجاد جهش در خدمات‌رسانی به افراد متضرر از کرونا و نیازمندان ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: از مسؤولان کمیته امداد استان و شهرستان، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)که در کمک به اقشار نیازمند همت می‌ورزند تشکر می‌کنم.

سید عبدالخالق آرامش‌دوست از توزیع یکهزار و ۳۲۸ بسته فرهنگی در این مرحله از رزمایش مؤمنانه خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش در قالب مشق احسان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام آغاز و نوشت افزار تیهه شده بین دانش‌آموزان مددجو توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه اجرای رزمایش‌های مؤمنانه در راستای لبیک به فرمایش رهبری است، ارزش ریالی این بسته‌ها را قریب به ۳۲۰ میلیون تومان برآورد کرد.

آرامش‌دوست با بیان اینکه در راستای جلوگیری از تجمعات غیر ضروری نیاز به حضور مددجویان در کمیته امداد نیست،گفت: مددکاران کمیته امداد از امروز بسته‌های مؤمنانه را با رعایت پروتکل بهداشتی در سطح شهر و روستاهای شهرستان به دست دانش‌آموزان می‌رسانند.

این مسؤول افزود: یکهزار و ۵۵۰ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه از خدمات فرهنگی و کمک هزینه آموزشی کمیته امداد برخوردار هستند.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه گفت: پنج هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان قرار دارند.

انتهای پیام/ م:آ

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس