مردم ایران اسلامی قدردان شهدا و مدافعان حرم هستند
مردم ایران اسلامی قدردان شهدا و مدافعان حرم هستند
فرمانده قرارگاه کربلا خاطرنشان کرد: قطعا مردم ایران اسلامی قدردان شهدا و مدافعان حرم هستند و امروزه کسانی که جمهوری اسلامی به آنها رحم کرد و از زندان آزاد کرد به مدافعان حرم حرف می زنند.

به گزارش خبر دیشموک ، سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در آئین بزرگداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی که در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد،اظهار کرد: آزادگان از سیدالشهدا و باب الحوائج ابوالفصل العباس پیروی کردند.
وی بیان کرد: رزمندگان ما از امام حسین و یارانش تاسی کردند و محکم و با اراده در میدان جنگ و اسارت ایستادند.
فرمانده قرارگاه کربلا تصریح کرد: آنها توکلشان به خدا بود،هم می جنگیدیم و هم توسل بخدا و رهبر کردیم، ما از خدا و اهل بیت کمک خواستیم.
سردار خادم سید الشهدا عنوان کرد: این روزها مدافعان حرم را زیر سوال می برند، از نزدیک ما با گروه های ملحد می جنگیدیم،اگر شما ۲ هزار دانشجوی افسری عراق را که گردن زدند به چشم نمی دیدید باور می کردید امام حسین و ۷۲ شهید کربلا را گردن زدند، ما اینها را در گروه های تکفیری و داعش دیدیم.
فرمانده قرارگاه کربلا اظهارکرد: تکفیری و داعش با تجهیزات کامل و مجهز به عراق و سوریه آمدند و رهبر فرمودند باید اینها را از بین برد و حاج قاسم سلیمانی گفتند اینها مانند طاعون هستند و با همت بالا کار بزرگ خود راانجام دادند و آنوقت یک‌پیر خرفت به کسی که جان خود را برای جهاد از دست داد توهین می کند.
وی گفت: در کشور کمونیست کره کشته های دفاع از کشور خود را در یک مکان بالا گذاشته تا مردم آنها را دیده و همیشه به جانفشانی آنها احترام بگذارند.
فرمانده قرارگاه کربلا خاطرنشان کرد: قطعا مردم ایران اسلامی قدر دان شهدا و مدافعان حرم هستند و امروزه کسانی که جمهوری اسلامی به آنها رحم کرد و از زندان آزاد کرد به مدافعان حرم حرف می زنند.
سردار خادم سید الشهدا بیان کرد: امروزه باید از شهدا و آزادگان بهره ببریم، ما دست کسانی را که برای مردم خدمت می کنند می بوسیم، در طی انقلاب افراد مارمولکی داشتیم که می خواستند به انقلاب اسلامی لطمه بزنند.
وی افزود:
اما امروزه به لطف خدا و تلاش جهادگران ایرانی کشورهای دیگر از ما سلاح می خرند و با قدرتی که ایران‌پیدا کرد کشورهای دیگر به ایران آمده و دستهای خود را برای احترام به ما بالا می برند.
فرمانده قرار گاه کربلا ادامه داد: سید الشهدا در گودال قتلگاه می گوید خدایا راضی به رضای تو هستم،خواهران حضرت زینب با این همه مصائب گفت من چیزی جز زیبای خدا ندیدم آن هم در جایی که ۷۲ شهید داده بودند این خود یک سبک بسیار خوب برای مقابله با سختی ها است.
سردار خادم سید الشهدا اضافه کرد: توکل برخدا و ایثار و صبر از درسهای ما از آزادگان است.
انتهای پیام/