کمبود نیروی انسانی در خوزستان
کمبود نیروی انسانی در خوزستان
ادامه داد:هدف از برگزاری این همایش تجلیل از کسانی است که جان و مال خود را در طبق اخلاص نهادند و با لبیک به مراد خود حضرت امام خمینی (ره)،وارد جبهه های جنگ شدند.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت:در جدیدترین آمار قوه قضائیه،دادگستری خوزستان یکی از سالم ترین دادگستری ها از نظر مبرا بودن از فساد درون دستگاهی در کشور معرفی شده است که قابل تقدیر است.

به گزارش خبر دیشموک از اهواز،حجت الاسلام صادق مرادی امروز در یادواره شهدای حقوقی و تجلیل از ایثارگران دادگستری کل استان خوزستان و سازمانهای تابعه، اظهار کرد:در دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه ها،درجه ملاک نبود و فقیر و غنی و پیر و جوان همه باهم یکسان بودند.
وی ادامه داد:هدف از برگزاری این همایش تجلیل از کسانی است که جان و مال خود را در طبق اخلاص نهادند و با لبیک به مراد خود حضرت امام خمینی (ره)،وارد جبهه های جنگ شدند.
وی تصریح کرد:به جرات می‌توان ادعا کرد که سالم‌ترین،بی‌ریاترین و پرتلاش‌ترین کارکنان نظام جمهوری اسلامی ایران در قوه قضائیه و سازمان های تابعه حضور دارند و در جدیدترین آمار قوه قضائیه،دادگستری خوزستان یکی از سالم ترین دادگستری ها از نظر مبرا بودن از فساد درون دستگاهی در کشور معرفی شده است که قابل تقدیر است.
مرادی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در دادگستری استان خوزستان،یکی از مشکلات موجود را کمبود نیروی انسانی،برشمرد و افزود:یکی از اقدامات موثر در این زمینه، جذب قضات بومی است که طی شش دوره کارآموزی قضایی در طرح بومی گزینی قضات،بیش از۸۰قاضی جذب دستگاه قضایی استان شده است.
مرادی گفت:برخورد با مفسدین و متعرضین به حقوق بیت المال، انتصاب مدیران قضایی از میان قضات انقلابی و جوان، برخورد با فساد درون دستگاهی،کمک به رفع مشکلات صنایع کوچک و بزرگ استان، برخورد با اخلال گران نظم و امنیت به صورت روزانه و جمع آوری سلاح،از دیگر اقدامات این دادگستری است.

انتها پیام/فارس