۶۳ هزار نفر از جمعیت کهگیلویه زیر پوشش تامین اجتماعی
۶۳ هزار نفر از جمعیت کهگیلویه زیر پوشش تامین اجتماعی
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:بیش از ۶۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان کهگیلویه تحت عنوان بیمه شدگان اصلی و تبعی زیر پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ رسول چراغ سحر در آیین تحلیل از بازنشستگان و کارفرمایان شهرستان کهگیلویه تعداد بیمه شدگان اصلی این شهرستان را ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از ۶۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان کهگیلویه زیر پوشش این سازمان هستند.

وی افزود:در شش ماهه اول امسال ۱۳۵۰ میلیارد ریال بابت تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت به بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان کهگیلویه پرداخت شد.
چراغ سحر با بیان اینکه این مبالغ بابت پرداخت حقوق و مستمری ماهانه و برخی تعهدات کوتاه مدت صورت گرفته است، گفت: ۳۹۰۰ نفر بازنشسته، ازکارافتاده و مستمری بگیر بازمانده در حال حاضر از خدمات و حمایت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان کهگیلویه برخوردار هستند.
به گفته وی در شهرستان کهگیلویه زمینه زیادی برای افزایش پوشش بیمه‌ای وجود دارد و بسیاری از افراد مانند صاحبان مشاغل آزاد، کارفرمایان، زنان خانه‌دار و دانشجویان می‌توانند در قالب طرح‌های جدید بیمه‌ای از این امکان بهر‌مند شوند.
وی بیمه اختیاری (به عنوان کامل تربن نوع بیمه خاص)، بیمه مشاغل آزاد، بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویی را از جمله این طرح‌ها بیان کرد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ