۲ خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
 ۲ خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف یک دستگاه فلزیاب غیر مجاز به همراه متعلقات آن از یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی راک این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.
 وی افزود ماموران در بازرسی از خودروی مذکور یک دستگاه فلزیاب غیر مجاز به همراه متعلقات وسایل حفاری کشف کردند.
 موسوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این فلزیاب را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند بیان داشت: راننده خودرو در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
**************************
به گزارش خبر دیشموک،سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی در محوردهدشت-بهبهان و انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تیگو ۸ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۸ بسته نوشابه به مارک گلوری به تعداد ۲۸۸ عدد، ۷۲ عددشانی، ۹۶ عدد ردبول، ۲۴ عدد آناناس کوچک،۴۸۰ عدد کاپوچینو، ۲ کارتن چای خارجی العطور و ۳۴۲ عدد مسواک غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را به طور تقریبی یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ