۱۸۵تن قیر دیشموک کجا رفت؟/نمایندگان بی اطلاع پیمانکار/احضار و خلع پیمانکار!
۱۸۵تن قیر دیشموک کجا رفت؟/نمایندگان بی اطلاع پیمانکار/احضار و خلع پیمانکار!
خبرنگار خبر دیشموک در حاشبیه سفر دیانتی مدیر راهداری شهرستان کهگیلویه با وی به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ در حاشیه برگزاری نماز جمعه دیشموک ، به سراغ رئیس راهداری شهرستان کهگیلویه رفتیم و سوالاتی پرسیدیم.

سوال اول خبر دیشموک پیرامون ۱۸۵ تن قیر بود که مدیریت شهرستان اذعان داشتند : جهت پروژه دهقاضی و امیر آباد، مقدار ۱۸۵ تن قیر در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تحویل پیمانکار داده و رسید آن موجود هست که  وی باید متعهد گردد سریع  و در اسرع وقت کار خود را انجام دهد و متاسفانه تاکنون انجام نداد.

وی خاطرنشان کرد : فردا نامه ۱۰ روزه پیمانکار توسط اداره  کل استان کهگیلویه و بویراحمد نوشته و احضار  می گردند ، در صورت به سرانجام رسیدن پروژه تشکر و در غیر، خلع خواهند شد و ضمانت نامه وی به اجراء در خواهد آمد.

وی در جواب سوال بعدی خبرنگار خبر دیشموک  پیرامون جاده های آنتنی  که طبق اطلاعات دریافتی خبر دیشموک ، استاندار و معاون عمرانی آنها را در برنامه گذاشتند ، تصریح کرد : جاده آنتنی در منطقه شرقی دیشموک فقط جاده روستای موردراز و  روستای بناری را داریم که به مناقصه گذاشته شد و پیمانکار آن آقای بشکوفه از همین منطقه و در حال اجراست.

دیانتی افزود : دیگر جایی ما فعلا نداریم و اگر اعتبارات اجازه دهد ، قطعاً کوتاهی نخواهیم کرد.

سوال دیگر خبرنگار خبر دیشموک در مورد نمایندگان پیمانکاران هست که متاسفانه یا اطلاعات خوب ندارند و یا به درستی کار انجام نمیدهند و پیمانکاران از اوضاع پروژه بی خبرند که این مهم را هم انتظار داریم مدیریت کنید ، و مدیر شهرستان پاسخ داد : خیلی درست سوال کردید و یک مورد هم داشتیم که کار را پیش نبرد هیچ، باعث راکد ماندن پروژه هم شد و این مورد قطعاً بررسی می شود و موردی رخ دهد برخورد خواهیم کرد.

درخواست خبر دیشموک برای چاله چوله های شهر دیشموک از مدیر راهداری شهرستان بی پاسخ نماند و گفت : پیمانکار جدید روزهای آینده شروع کند ، این مورد را همراهی و همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ