۱۲۰ خانه ورزش روستایی در کهگیلویه وبویراحمد احداث و تجهیز شده است / ۵۲۰ تیم مینی فوتبال در اولین دوره جام پرچم شرکت می کنند
۱۲۰ خانه ورزش روستایی در کهگیلویه وبویراحمد احداث و تجهیز شده است / ۵۲۰ تیم مینی فوتبال در اولین دوره جام پرچم شرکت می کنند
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از تشکیل و تجهیز 120 خانه ورزش روستایی در دو سال گذشته در استان بعنوان یکی از دستاوردهای این حوزه نام برد و از حضور 520 تیم مینی فوتبال اولین دوره جام پرچم در استان خبر داد.
به گزارش خبر دیشموک،  عین الله دهقان گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و شهری و اختصاص اعتبارات ویژه در راستای تکمیل پروژه های ورزشی از مهمترین دستاوردهای یک سال گذشته دستگاه ورزش و جوانان استان است.

دهقان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت:توسعه و افزایش زیرساخت های ورزشی در مناطق شهری و روستایی و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در جامعه روستایی استان از دستاوردهای اخیر این اداره کل است.

وی ادامه داد:در یک سال گذشته نزدیک ۱۰ پروژه ،شامل ۹ چمن مصنوعی و یک باب سالن ورزشی با اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت احداث شده است .

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد رشد و توشعه ورزش در میان جامعه روستایی استان را یکی دیگر از دستاوردهای این حوزه برشمرد و گفت: به همت دستگاه ورزش و جوانان استان خانه ورزش های روستایی و زمین های چمن مصنوعی زیادی در مناطق روستایی احداث شده که این خود زمینه توسعه ورزش در میان قشر روستایی را فراهم کرده است.

دهقان سرانه فضای ورزشی استان را۹۸ صدم متر مربع عنوان و تصریح کرد؛ با افتتاح پروژه‌های ورزشی هفته دولت این رقم به ۹۹ صدم متر مربع ارتقا یافته است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان اعتبارات پروژه‌های ورزشی هفته دولت امسال را ۱۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بیان کرد و اظهار داشت؛ ۱۰ پروژه ورزشی در این هفته افتتاح شد که بیشتر این پروژه ها در مناطق روستایی قرار دارند.

دهقان به افتخارآفرینی ورزشکاران در عرصه های مختلف طی یک سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت؛ خوشبختانه قهرمانان این استان در طول سال گذشته و امسال توانستند در قالب رقابتهای قهرمانی کشور و تیم های ملی عناوین مختلفی را برای کشورمان کسب کنند و پرچم مقدس کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز درآوردند.

وی میزبانی استان کهگیلویه وبویراحمد از رویدادهای ورزشی قهرمانی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: در طول سال گذشته دستگاه ورزش و جوانان استان توانست رویدادهای مهم ورزشی قهرمانی کشور و اردوهای تیم های ملی را در شهرهای مختلف استان برگزار کند که این مهم علاوه بر ارتقای ورزش استان ،باعث رشد و توسعه فرهنگ توریست و جذب گردشگر به استان شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تنها مشکل پیش رو در برگزاری و میزبانی مسابقات در مرکز استان را نبود هتل ورزش و اسکان ورزشکاران دانست و ضمن ابراز گلایه از عدم حمایت مسئولین استانی و کشوری در جذب اعتبار لازم برای تکمیل پروژه هتل ورزش یاسوج تصریح کرد:در صورت تخصیص اعتبارات لازم و افتتاح این پروژه شهر یاسوج آمادگی میزبانی کلیه رقابتهای کشوری و بین المللی را داراست . نیازمند حمایت استاندار ورزش دوست استان و معاونین و وزارت ورزش و جوانان در تکمیل هتل ورزش یاسوج هستیم .
انتهای پیام