یک خدمت دیگر از “سید موحد موحد” در دیشموک با پیگیری های مدیرکل بهزیستی
یک خدمت دیگر از “سید موحد موحد” در دیشموک با پیگیری های مدیرکل بهزیستی
صبح امروز مرکز اورژانس اجتماعی دیشموک با حضور مدیر کل سازمان بهزیستی کهگیلویه وبویر احمد،فرماندارکهگیلویه، و جمعی از مدیران بخش دیشموک کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ کلنگ زنی مرکز اورژانس اجتماعی دیشموک صبح امروز مرکز اورژانس اجتماعی دیشموک با حضور مدیر کل سازمان بهزیستی کهگیلویه وبویر احمد،فرماندارکهگیلویه، و جمعی از مدیران بخش دیشموک کلنگ زنی شد.

امام جمعه دیشموک حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند گفت: این کلنگ زنی که انجام شد ،یکی از معضلات و مشکلات بخش ما بود،ساختمان بهزیستی مشکل داشت و بصورت اجاره ای سکونت داشتند  و مددجویان جهت رفت و آمد به ساختمان مشکلاتی داشتند، که این اتفاق مبارک در حال انجام است از همه کسانیکه جهت رفع این مشکل تلاش کردند تشکر میکنیم.

 

اسفندیار مختاری مسئول بنیاد علوی دیشموک اذعان داشت: با پیگیری دکتر آریا مدیرکل بهزیستی و تلاش و همکاری نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد این اتفاق بعد از چندبار رد بالاخره تایید و به مرحله کلنگ زنی رسید .

وی تاکید کرد :بنیاد علوی مشکلی برای پیش پرداخت ندارد و صورت وضعیت آماده شود بحث ۳ میلیارد در خدمت مجموعه قرار خواهد گرفت و کمتر از یک ماه کار آن انجام می شود.

فرماندار کهگیلویه ضمن تقدیر از همت مجموعه بهزیستی در راستای حذف آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار از جمله دیشموک اظهار داشت: حذف مطلق اسیب اجتماعی ممکن نیست اما استقرار مرکز اورژانس اجتماعی در این منطقه نوید بخش و بستر انسجام برنامه ریزی ها در توسعه و توانمند سازی انسانی است

 

وی افزود: این مرکز شناسایی آسیب‌های اجتماعی شایع محلی را آسانتر و هدفمند تر کرده و به راهبردهای مناسب و علمی در این زمینه نزدیک خواهد کرد

 

محمد کریم اریا مدیر کل سازمان بهزیستی استان در این مراسم با اشاره به اینکه ۴۴میلیارد ریال اعتبار به پروژه اورژانس اجتماعی دیشموک اختصاص یافته است عنوان کرد: این اعتبار از محل هدایای مقام معظم رهبری و ازسوی بنیاد علوی در نظر گرفته شده است

 

اریا با اشاره به اینکه در صورت تخصیص پروژه یکساله اماده بهره برداری می شود خاطر نشان کرد: این پروژه برای ۹نفر اشتغال زایی ایجاد میکند.

علی اصغر شکرایی رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد:با توجه به ابعاد آسیب‌های اجتماعی در این منطقه، اولویت بندی انجام شد و راس آن ایجاد اورژانس اجتماعی جهت رفع این معضل در این بخش بود که با تعامل با بنیاد علوی این مهم محقق و شروع شد که انشاءالله بتوانیم بزودی به سرانجام برسانیم.

جهت مشاهده کلیپ کلنگ زنی، لینک زیر را با فيلتر شکن باز کنید.

https://www.instagram.com/reel/CvU5Ti5I1nL/?igshid=OGY3MTU3OGY1Mw==

 

انتهای پیام

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ