یک توصیه مهم به مردم
یک توصیه مهم به مردم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون 215 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که 104 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه  از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۱۵ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون ۲۱۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۱۰۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱۱۵۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدانپناه گفت: از ۳۲۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بود. همچنین از ۱۱۳ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های گچساران و بویراحمد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شهروندان خواست ضمن رعایت کامل محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا ،پرسنل بهداشت و درمان را در این ایام سخت یاری کنند تا از فشار کاری آنها  کاسته شود.

دکتر یزدان پناه اذعان داشت: علت افزایش قابل توجه میزان بستری‌ها تأخیر در مراجعه بیماران به مراکز درمانی است، شهروندان باید در صورت مشاهده هر گونه علائم شبیه به سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/