یک اقدام جهادی دیگر از سپاه فتح
یک اقدام جهادی دیگر از سپاه فتح
با حضور سردار علی فضلی ۲۶ واحد منزل مسکونی سازمانی شامل سه بلوک در شهرک ولایت مجتمع شهرک شهید پناهی با همکاری معاونت مهندسی سپاه فتح به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج با حضور سردار علی فضلی ۲۶ واحد منزل مسکونی سازمانی شامل سه بلوک در شهرک ولایت مجتمع شهرک شهید پناهی با همکاری معاونت مهندسی سپاه فتح به بهره برداری رسید.

معاونت مهندسی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین تصریح کرد: از این تعداد ۸ واحد سهم کارکنان سپاه در شهر سی سخت است.

روح الله عباسی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: این طرح طی ۲۴ ماه با کلیه امکانات و استانداردهای لازم به بهره برداری رسید.

عباسی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده ۲۰۰ واحد منزل مسکونی سازمانی در شهرک ولایت در دستور کار است.

وی افزود: محرومیت زدایی و کمک به مردم محروم، از رسالت های اصلی سازمان بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد به منظور کمک به تثبیت اهداف انقلاب بوده که تاکنون گام های موثری در این رابطه برداشته شده است.

 ظرف سه سال اخیر سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با همکاری بسیج سازندگی بیش از چهار هزار طرح در مناطق مختلف این استان اجرا کرده است.

در این زمینه بسیج سازندگی سپاه فتح ۵۰ طرح در حوزه کانال کشاورزی ،کتابخانه عمومی ۱۵ طرح ،آبرسانی به مناطق مختلف روستایی ۲ هزار طرح، تکمیل خانه نیازمندان ۵۰ طرح، جامعه القران ۲ پروژه، درمانگاه یک پروژه و احداث خانه عالم و مسجد ۸۰ طرح در مناطق مختلف استان اجرا کرد.

احداث ۷۲۰ مسکن مددجویی، ساخت بیش از ۲ هزار چشمه سرویس بهداشت در مناطق عشایری و گازرسانی به بیش از یکهزار منزل مسکونی روستایی از دیگر عملکرد بسیج سازندگی در این مدت بوده است.

پایان پیام/