یادواره شهدا برگزار شد+تصاویر
یادواره شهدا برگزار شد+تصاویر
سردار حکمتیان گفت: با یاری خدا به مسیر ادامه می‌دهیم تا در قدس همراه با ولایت پشت سر امام زمان نماز بخوانیم.

یادواره شهدای دهستان توت‌نده با محوریت شهید شاخص شهرستان دنا شهید کاظم عبدالمجیدی  برگزار شد….

یادواره ۱۷ شهید دهستان توتنده با محوریت شهید شاخص شهرستان دنا،شهید کاظم عبدالمجیدی با حضور سردار حکمتیان فرماندهی تیپ ۴۸فتح، فرمانده سپاه شهرستان دنا، رئیس پلیس آگاهی استان، پاراد نماینده وزارت دفاع و پرسنل نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و شهرستانی و استقبال باشکوه مردمی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روستای توتنده مرکز دهستان توتنده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا برگزار شد.

سردار حکمتیان  سخنران این یادواره با اشاره به نقش بی بدیل و تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران با تأسی از فرهنگ حسینی در تحولات منطقه و جهان اظهار کرد: قبل از انقلاب، اسلام فقط در گوشه مساجد بود و بعد از انقلاب جهانی شد، اوایل تشکیل نظام جنگ تحمیلی شد از غرب تا جنوب گروهک‌ها دست به ترور زدند که نتیجه ۱۷ هزار شهید ترور بود.

این فرمانده اظهار داشت: در جنگ هشت ساله ۳۵ کشور با صدام همکاری کردند ولی به لطف الهی پیروز میدان بودیم و با دو بال شهادت و مهدویت و پیکره ولایت به این همه پیشرفت رسیدیم و دشمن علت شکست ناپذیری را در این پیکر با این دو بال می داند.

سردار حکمتیان گفت: با یاری خدا به مسیر ادامه می‌دهیم تا در قدس همراه با ولایت پشت سر امام زمان نماز بخوانیم.

گفتنی است: این یادواره باشکوه با اجرای تشییع نمادین تابوت شهید، دکلمه خوانی شهدایی، سرودن اشعار لری در رثای سالار شهیدان، نوحه سرایی و سینه زنی در سوگ حضرت سیدالشهدا «ع» و مصائب حضرت زینب کبری «س»  و تجلیل از خانواده های شهدا به پایان رسید.

انتهای پیام/