گلایه امام جمعه یاسوج در خصوص تخلف برخی فروشگاه‌های طرح کالا برگ
گلایه امام جمعه یاسوج در خصوص تخلف برخی فروشگاه‌های طرح کالا برگ
امام جمعه یاسوج گفت: عده ای از فروشگاه ها برای دریافت کالابرگ الکترونیکی پیش‌شرطی در نظر دارند که موجب نگرانی مردم شد و نیازمند برخورد جدی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  آیت ‌الله نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج گفت: گزارش هایی مبنی بر نگرانی مردم از پرداخت وجه نقد به ازای کسر مبلغی از اعتبار کالابرگ دریافت شد که نیازمند نظارت دقیق و اطلاع رسانی به هنگام دارد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برخی از مشکلات مردم مبنی بر قطعی آب در ساعت هایی از شبانه روز هشدار داد: ایام ماه و مبارک رمضان مردم برای امورات خود در هنگام سحر به آب نیاز دارند و نباید در این مورد مشکلی مشاهده شود.
وی با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: در روزهای تعطیلی کسانی که قصد مسافرت دارند ضمن رعایت نکات ایمنی در سفر، باید حرمت روزه داران را حفظ کنیم.
حسینی با اشاره به آمار تلفات جاده‌ای در ایام نوروز و تعطیلات اضافه کرد: با شروع مسافرتها تعداد قابل توجهی تصادفات منجر به فوت داشتیم که توصیه می‌شود اصول حاکم بر راهنمایی و رانندگی از طرف رانندگان رعایت شود.
امام جمعه یاسوج با اشاره به در پیش بودن آغاز سال جدید گفت: از رسوم خوب نوروز این است که به فکر دیگران باشیم و مهمترین رسوم این ایام دید و بازید یعنی به فکر دیگران بودن است.
حسینی گفت: دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری‌ها مکان‌ها و خدماتی را برای مسافران نوروزی در نظر بگیرند تا مسافرانی که روزه نیستند با درنظر گرفتن حرمت ماه مبارک رمضان از خدمات استفاده کنند.
آیت اله نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بزرگی انسان در آن دنیا گفت: گفت: آن چیزی که انسان را در این دنیا و ان دنیا شکوه می دهد، نماز، روزه، حجاب و عفاف است.
امام جمعه یاسوج همچنین با بیان اینکه بیشتر دخترها و زنان پایبند به حجاب هستند، افزود: دستگاه های متولی باید با این بی حجابی ها برخورد کنند اما متاسفانه مقابله با بد حجابی در این استان و دیگر نقاط کشور رها شده است.
وی با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت گادامه داد: در این رابطه در تاریخ درس های فراوانی وجود دارد زیرا زمانی که نخبگان کشور با تمامی نگرش ها در کنار هم قرار گرفتند، موفق شدند که در زمانی که حکومت در اختیار مردم نبود، صنعت نفت را ملی کنند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ