گفت و گوی اختصاصی خبر دیشموک با مدیرکل «صداوسیما»/تعامل خبر دیشموک و صداوسیما برای پیگیری مشکلات دیشموک
گفت و گوی اختصاصی خبر دیشموک با مدیرکل «صداوسیما»/تعامل خبر دیشموک و صداوسیما برای پیگیری مشکلات دیشموک
خبرنگار خبر دیشموک در گفتگوی تلفنی با مدیرکل صدا وسیما پیرامون چند موضوع به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، در پی سرقت کابل شبکه های دیجیتال در منطقه سرحد و دریافت گزارشات مردمی ، خبرنگار خبر دیشموک در تماس تلفنی با دکتر امیر رئوف مدیر کل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر موضوع شد.

رئوف اظهار کرد:  متاسفانه سرقت موارد مهم تلویزیونی در منطقه دیشموک داریم که از دستگاه قضا و ناجا امید می رود نسبت به این مهم به صورت ویژه پرداخته و برخورد شود.

در ادامه خبرنگار خبر دیشموک ضمن تقدیر ویژه بخاطر انعکاس مشکلات بهداشت و درمان منطقه، گفت : انتظار می رود صدا وسیما در چند مورد مهم در بخش دیشموک توجه و نگاه ویژه داشته و عملی شود.

موارد درخواستی خبر دیشموک:

تماس خبر دیشموک با مدیرکل صدا و سیما پیرامون چند موضوع مهم:
مشکلات دیجیتال سرحد
پرداختن صدا و سیما به مشکلات منطقه 
بازدید مدیرکل محترم از منطقه و بررسی مشکلات و توانمندی های بخش دیشموک
دعوت از چهره های شاخص و برجسته دیشموک در برنامه های صدا و سیما

پاسخ مدیر کل صدا وسیما :

در مورد اول بیان کرد : متاسفانه در مورد مشکلات قطع شبکه دیجیتال در منطقه سرقت صورت گرفته که انتظار میرود دستگاه محترم قضایی و ناجا نسبت به این مسئله توجه بیشتر کنند.

انتظار داریم،  مشکل رفع شود دوباره اقدام به سرقت نشود.! 

وی مسئله دیگر یعنی پرداختن به مشکلات را مهم دانست و گفت : اتفاقاً در مورد برنامه پیرامون رفع مشکلات بهداشت و درمان خیلی از مردم تشکر کردند و این مهم شاید اولین بار بود که از این بابت خوشحالیم.

دکتر امیر رئوف موضوع دیگر یعنی بازدید از منطقه و بررسی مشکلات را وظیفه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد : کوتاهی نمیکنیم و اگر مقدمات فراهم گردد و مسئولان منطقه همراهی کنند، قطعاً برای خدمت به مردم دیشموک قدم برمی داریم.

مدیرکل صدا وسیما دیگر درخواست خبرنگار خبر دیشموک را هم رد نکرد و گفت : لازمه این امر مهم هم برمی گردد به مسئولان منطقه، سپاه، امام جمعه و بخشدار که انشاالله در این زمینه هم خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ