برای هیات فعال واریزی داشتیم/ورزش بخش دیشموک را ویژه دیدم
برای هیات فعال واریزی داشتیم/ورزش بخش دیشموک را ویژه دیدم
گفتگوی اختصاصی خبرنگار خبر دیشموک با مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه یک افتتاحیه صورت گرفت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ عصر امروز در حاشیه افتتاحیه سالن ورزشی درغک عین الله دهقان مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر دیشموک، اظهار داشت : هیات های ورزشی باید پای کار باشند و نمایندگی ورزش و جوانان  هیات های ساماندهی شده و ورزشکاران پای کار را احضار و جهت برگزاری و اعزام به مسابقات و برنامه ریزی برای ورزش و موفقیت آنها اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه ورزش روستایی در منطقه ظرفیت خوبی دارد، گفت : مسئول ورزش  و جوانان هیات های غیر فعال را فعال و هیات هایی که عملاً فعال هستند باید پای کار آمده و برای ورزش برنامه ریزی کنند ، زیرا امکانات و زیرساخت ها و تجهیزات خوبی وجود دارد  و سعی کنند با انگیزه بیشتر، برنامه ریزی و تلاش مضاعف  بهره مناسب و کافی را ببرند.
عین الله دهقان افزود : ورزش وسیله خوبی برای رفع آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط هست و جوانان ورزشکار و مستعدِ بسیار خوبی در منطقه وجود  دارد و می طلبد مسئولین ما در عرصه ورزش دست به دست هم داده تا ورزش در منطقه احیاء شود.
مدیرکل ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار خبر دیشموک مبنی بر شناخت از ورزشکاران برجسته دیشموک ، گفت : دو ورزشکار فوتبالیست معروف ، برادران حردانی را داریم و خانم آرزو اندیک در رشته دارت سرآمد و با استعداد بودند .
خبرنگار خبر دیشموک خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان : شما می فرمائید باید از ظرفیت ها بهره برد، لیکن؛ آیا این ظرفیت ها حمایت مالی نمیخواهد ؟
وی پاسخ داد بله؛ من برای اولین بار ورزش بخش دیشموک را ویژه دیدم و  اعتبار فصل پنج را به هیات فعال پرداخت کردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد : مبالغی به هیات ورزش روستایی و عشایری ، فوتبال،هیات همگانی و بقیه هیات های فعال که حساب مستقل داشتند و مشکل نداشتند، واریز گردید.
خبر دیشموک از مدیرکل ورزش و جوانان خواست تا نماینده ورزش در منطقه حداقل ماهی یک بار جلسه گذاشته و هیات های فعال را پیگیر و غیرفعال را حمایت تا آغاز بکار کنند که در این زمینه هم قول مساعدت دادند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ