گزارش تصویری سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیأت همراه به بخش دیشموک+تصاویر
گزارش تصویری سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیأت همراه به بخش دیشموک+تصاویر
استاندار و هیأت همراه هم اکنون جهت کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه مهم در دیشموک حضور دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز در دیشموک حضور یافتند و کار کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه در دیشموک کلید خورد.

استاندار و هیئت همراه ابتدا به مقام شامخ شهدای روستای درغک ادای احترام کردند و در ادامه آئین کلنگ زنی گازرسانی فاز۵، به روستاهای دیشموک انجام شده است.

همچنین استاندار در محل زمین های کشاورزی روستایی از مجموعه جهادکشاورزی و مسوولان متولی خواست ته به این ظرفیت ویژه دیشموک توجه و جهت توسعه کشاورزی منطقه، فکر اساسی شود.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کلنگ زنی و افتتاح چند طرح عمرانی در دیشموک از روستای دهنو بازدید کرد و در این مسیر بحث ۱ کیلومتر راه ارتباطی روستای دهنو را که خواسته و مطالبه اصلی مردم این منطقه بوده است در دستور کار قرار داده است.

استاندار در ادامه از مسیر تنگ چویل بازدید و ابراز امیدواری کرد با اعتباری ۱۵ میلیاردتومان که به این مسیر اختصاص داده شد، در اسرع وقت این مسیر بهبود خواهد یافت .

سید علی احمدزاده همچنین از مسیر رودسمه به سمت دلی بازدید کرده است و در جهت‌رفع مشکلات مناطق روستایی دیشموک دستورات لازم را داده است.

در این میان استاندار در گفتگوی رودرو با مردم مشکلات مردم را بررسی و از مدیران خواست پاسخگوی مردم باشند و مشکلات مردم را به درستی بررسی و نتیجه گرفته شود.

در پایان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهر دیشموک حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شهدای این شهر چند طرح عمرانی و  ورزشی را در شهر دیشموک  افتتاح کرده است.