گران‌فروشی و درج نکردن قیمت در صدر تخلفات صنفی بازار دهدشت
گران‌فروشی و درج نکردن قیمت در صدر تخلفات صنفی بازار دهدشت
به گفته مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیشترین تخلفات کشف شده در بازار کهگیلویه درج نکردن قیمت و گران‌فروشی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه احتکار، درج نشدن قیمت، گرانفروشی، کم فروشی از مهمترین تخلفات صنوف است گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از بازار شهر دهدشت عمده تخلفات صنوف این شهر درج نشدن قیمت، گران فروشی، عدم ارایه رسیدخرید بوده که متخلفان شناسایی و برای سیرمراحل به مراجع معرفی می‌شوند.

 

کریم روزبهان افزود: در طرح بازرسی نوروزی علاوه بر نظارت بر بازار، نظارت ویژه بر واحد‌های بر مراکز و واحد‌های اقامتی، تفریحی بوم‌گردی، سیاحتی و غذاخوری، لوازم یدکی و … انجام می‌شود.

معاون بازرسی اداره کل صمت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازسی گفت: با توجه به دستورالعملی که از وزارت صمت و سازمان حمایت از مصرف کننده آمده است اغلب کالای تولیدی مشمول درج شناسه رهگیری هستند و حتما باید کالا‌ها این شناسه‌ها را دارا بوده و قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی آن کالا درج شده باشند.

روح اله باقری‌فرد افزود: عدم درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی کالا‌ها بر اساس دستورالعمل ارسالی وزارت خانه، مشمول کالا‌های قاچاق می‌شود که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی به جمع آوری و تشکیل پرونده متخلفان اقدام می‌شود.

 

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ