گازرسانی به ۳۵ روستای حومه غربی «دیشموک» عملیاتی شد
گازرسانی به ۳۵ روستای حومه غربی «دیشموک» عملیاتی شد
 رئیس اداره گاز کهگیلویه گفت: عملیات گازرسانی به ۳۵ روستای حومه غربی «دیشموک» اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،مسعود یداللهی ،گفت: عملیات گازرسانی به ۳۵ روستا در حومه غربی دیشموک و چاروسا انجام و آماده دریافت انشعاب می‌شود.

وی به تشریح پروژه گازرسانی به حومه غربی دیشموک پرداخت و افزود: عملیات شبکه گذاری پروژه انجام و در حال انجام تست می‌باشد که بعد از مرحله تست در دهه فجر تزریق یا وصل گاز انجام می‌شود.

ید اللهی تعداد علمک‌های واگذاری به حومه غربی و قسمتی از چاروسا را ۱۸۰۰ فقره عنوان کرد و گفت: این پروژه از روستاهای موشمی، کلات، ده انار، ده عباس، شهسواری کمر دوغ و اوله و…ادامه دارد.

تصریح کرد: پکیج پیمان علمک آماده و در مرحله برآورد و تأمین اعتبار برای برگزاری مناقصه است.

یداللهی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر تاریخ آغاز عملیات علمک گذاری در حومه غرب دیشموک خاطر نشان کرد: بعد از اتمام کار پیمانکار در شهر دهدشت و روستاها که در حال انجام علمک گذاری ۱۰۰۰ انشعاب است، عملیات در حومه غربی دیشموک آغاز خواهد شد.

وی ابراز داشت: به محض ابلاغ پیمان ۱۸۰۰ فقره علمک در روستاهای حومه دیشموک از ظرفیت پیمانکار استفاده خواهد شد.

رئیس اداره گاز کهگیلویه اعتبار اجرای این شبکه را ۸۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: عملیات گازرسانی ۲۲ کیلومتر شبکه فلزی و ۱۸۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن دارد.

وی افزود: قریب به ۱۳۰ کیلومتر از شبکه پلی اتیلن انجام گرفته و ۲۲ کیلومتر فلزی هم تکمیل است.

یداللهی این پروژه را شامل دو ایستگاه «TBS» تقلیل فشار بیان کرد و افزود: یک ایستگاه «CPS» هم دارد که کار حفاظت «کاتدیک» را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/