کوتاهی در بحث اعتیاد و مواد مخدر نشود/ مبارزه باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد
کوتاهی در بحث اعتیاد و مواد مخدر نشود/ مبارزه باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد
معاون معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها و فضای مجازی استان ظرفیت بالایی در کاهش ابتلا به اعتیاد دارند که باید از این ظرفیت ها به نحو شایسته استفاده شود.

به گزارش خبر دیشموک ،   سید جواد هاشمی‌مهر در نشست یاریگران زندگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه و پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر وظیفه اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتیاد و مواد مخدر یکی از آسیب‌های اجتماعی جامعه امروزی را تشکیل می‌دهد، گفت: کوتاهی در این زمینه دامن‌گیر آحاد جامعه و خانواده‌ها خواهد شد پس نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

هاشمی‌مهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مواد مخدر صنعتی جان جوانان را تهدید می‌کند، رسانه‌ها در این زمینه رسالت سنگینی‌تری نسبت به گذشته برای آگاه‌سازی جامعه بر عهده دارند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد:بخش اعظم آسیب‌های اجتماعی مربوط به حوزه اعتیاد و مواد مخدر بوده و یک مسئولیت اجتماعی است که مبارزه با آن باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد :  سه مرکز یاریگران زندگی در دهدشت؛ چرام گچساران راه اندازی کردیم و از ظرفیت خوبی که مدیران موسسات ایجاد کردند که افراد شناسایی و سلامت آنها غربالگری بشود.

انتهای پیام/