کمیته امداد امام خمینی ره دیشموک در چهار محور برای ماه مبارک رمضان برنامه دارد
کمیته امداد امام خمینی ره دیشموک در چهار محور برای ماه مبارک رمضان برنامه دارد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیشموک، نحوه کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛افسانه رئیس کمیته امداد امام خمینی ره دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگار خبر دیشموک با اشاره به آغاز “پویش اطعام” اظهار کرد: پویش اشاره شده از امروز ( نخستین روز از ماه مبارک رمضان) در سطح کشور آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد در قالب این پویش به گونه‌ای است که از ظرفیت مراکز نیکوکاری و مساجد بهره‌ ببرد و مجموعه امداد بیشتر نقش راهبری را داشته باشد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: همچنین همزمان با هفته اکرام ایتام (از ولادت حضرت امام حسن(ع) تا شهادت حضرت علی (ع)) برنامه‌ریزی برای جذب حامی برای ایتام در قالب دو طرح “اکرام” و “محسنین” عملیاتی خواهد شد و هموطنان می‌توانند به صورت مستقیم ماهیانه مبالغی را به حساب ایتام واریز کنند.

 

افسانه ادامه داد: در طرح اشاره شده نیکوکاران و خیرین می‌توانند با پرداخت مستقیم حمایت یک تا هر تعداد یتیم را تحت پوشش قرار دهند و ماهیانه از ۱۰ هزار تومان به بالا به حساب مستقیم یتیم تحت حمایت خود واریز کند.

وی همچنین به اجرای طرح جدیدی از سوی کمیته امداد در دهه دوم ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بنا داریم امسال برای نخستین بار طرح افطاری ساده را برگزار کنیم .

 

افسانه اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان کمیته امداد  آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، ضمن اینکه خیرین می‌توانند از طریق شماره کارت بانکی۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۵۸۴ هدایای نقدی خود را واریز کنند.

 

وی در پایان گفت : این نهاد مقدس برای ماه مبارک رمضان در چهار محور جمع اوری کمک بر ای اطعام وافطاری، جذب خامی برای ایتام و محسنین، تامین بسته های معیشتی برای نیازمندان و دریافت زکات فطره وکفاره برنامه دارد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ