کمبودهای پزشکی خانواده‌های شهدا رفع شد+تصاویر
کمبودهای پزشکی خانواده‌های شهدا رفع شد+تصاویر
سردار خرمدل گفت: اوج خدا محوری رزمندگان یکی از رمزهای پیروزی در سوم خرداد بود، دومین عاملی که باعث پیروزی در سوم خرداد شد ولایت مداری بود و نکته سوم می‌توان به وحدت بین نیروهای مسلح و مردم اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،    سردار حمید خرمدل در یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس گفت: یادواره شهدا به دو منظور تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و الگو گرفتن از این عزیزان برگزار می‌شود که شهید نجفی یکی از این الگوها است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افرود: شهید عبدالله نجفی در گمنامی فرماندهی عملیات را بر عهده داشت و در گمنامی به شهادت رسید و گمنام ماند اما امروزه ما مسئولان برای پست‌ها و مسئولیت‌ها چه می‌کنیم برای داشتن پست دست و پا می‌زنیم که این باشد و آن نباشد.

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس عملیات‌های زیادی برگزار شد اما چه اتفاقی افتاد که عملیات بیت‌المقدس برای ما تا این حد مهم شد؟

وی بیان کرد: فتح خرمشهر حیثیتی بود، در این عملیات اراده ما بر دشمن پیروز شد، همانطور که از شهدا درس بگیریم از عملیات بیت المقدس هم باید درس بگیریم.

سردار خرمدل گفت: اوج خدا محوری رزمندگان یکی از رمزهای پیروزی در سوم خرداد بود، دومین عاملی که باعث پیروزی در سوم خرداد شد ولایت مداری بود و نکته سوم می‌توان به وحدت بین نیروهای مسلح و مردم اشاره کرد.

وی بیان کرد: در عملیات بیت‌المقدس سپاه به تنهایی عملیات انجام نداد بلکه همه بودند حتی مردم پای کار آمدند.

وی بیان کرد: رهبری فرمودند که خرمشهرها در پیش داریم که ناظر بر دو موضوع است هم مشکلات متعددی داریم و هم براساس این سه معیار شهد شیرین پیروزی‌های دیگری همچون فتح خرمشهر را خواهیم چشید‌.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جنگ ترکیبی نیازمند جهاد کبیر هستیم، امروز اگر رهبری از جهاد کبیر سخن می‌گویند به معنای مقاومت و سازش ناپذیر بودن با دشمن، اعتماد نکردن به آمریکا و گوش به فرمان ولایت  جهاد کبیر است و همه ما وظیفه داریم که از نظام حمایت کنیم .

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ممکن است گرانی، بی‌مهری و بی‌توجهی باشد که باید حل شود اما جمهوری اسلامی در میان این همه دشمن باید به جلو برود که به اذن خدا آینده روشن است و نباید از دسیسه‌ها و تبلیغات هراسی داشته باشیم.

کمبودهای پزشکی خانواده‌های شهدا رفع شد

در ادامه رضا پارسیان نژاد با اشاره به افزایش اعتبارات بنیاد شهید در دولت سیزدهم گفت: اعتبارات بنیاد شهید با حمایت استاندار افزایش چشم‌گیری داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: علی‌رغم اختصاص اعتبارات، همه گلزارهای شهدا ساماندهی نشدند، ضمن اینکه مجتمع توانبخشی از نیازهای ضروری‌ جانبازان است.

وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی در دست اجرا اشاره کرد و گفت: ۶ فیلم از شهدای استان در دست تولید است، ضمن اینکه فیلم نامه‌های فاخر مورد حمایت قرار می‌گیرند.

این مسئول بیان کرد: در حوزه پزشکی و درمان جانبازان و پدران و مادران خانواده شهدا با کمبود کالای پزشکی داشتیم اما این کمبود رفع شده است.

پارسیان‌نژاد بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۸۹۳ شهید والدین ۶۰۰ شهید در قید حیات هستند که بیش از گذشته باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی بیان کرد: ۱۷۳ نفر از فرزندان شهدا بیکار هستند که امیدواریم فارغ از تبعیض کارهای ارزشمندی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید از ۸۲ هزار سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان انجام دهد، گفت: سال گذشته ۱۳ هزار شهید سرکشی شدند.

به گزارش فارس در این یادواره قرار بود خانواده ۴۳ شهید عملیات بیت المقدس توسط مسئولان استان مورد تجلیل قرار بگیرند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواستند رزمندگان و جانبازانی که در این عملیات بودند از خانواده‌های شهداء هم رزم تجلیل کنند.

انتهای پیام/