کشف ۱۶ قبضه سلاح جنگی در خوزستان
کشف ۱۶ قبضه سلاح جنگی در خوزستان
فرمانده قرارگاه منطقه و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: یگان‌های قرارگا‌ه های جنوب غرب ارتش، ۱۶ قبضه سلاح جنگی را در منطقه فکه کشف و ضبط کردند.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی گفت: شامگاه یکشنبه نیرو‌های لشکر ۹۲ زرهی مستقر در مرز‌های جنوب غرب کشور با کشور عراق، در درگیری با اشرار و قاچاقچیان، موفق به کشف ۱۶ عدد برنو جنگی دوقبضه در منطقه فکه شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه و ارشد ارتش درجنوب غرب کشور می گوید: در روز‌های گذشته نیز یگان‌های قرارگا‌ه های جنوب غرب ارتش با کشف محموله‌های احشام، سلاح و مهمات قاچاق به سمت کشور عراق و یا از کشور عراق به داخل کشورمان، مانع از جولان اشرار و قاچاقچیان در منطقه شدند.

به گفته این مقام مسئول مرز‌هایی که نیروی زمینی ارتش مستقر شده است از غرب تا جنوب غرب و از جنوب شرق تا شرق، به تجهیزات به روز برای پایش مرز‌ها مجهز شده اند.

او گفت: محیط کاملا برای قاچاقچیان نا امن است و اشرار و قاچاقچیان بدانند مرز‌های استان خوزستان هر کجا که نیروی زمینی، مرزبانی و سپاه مستقر هستند با هشیاری کامل حراست می‌شوند و این یگان‌ها از ورود و خروج هر نوع کالا، سلاح و دیگر اقلام قاچاق جلوگیری خواهند کرد.

فرمانده قراره گاه منطقه و ارشد ارتش درجنوب غرب کشور می گوید: رزمندگان به صورت شبانه روزی و با هشیاری کامل مرز‌ها را پایش می‌کنند و اشرار و قاچاقچیان هیچ راهی جز پایان دادن به تخلفات خود نخواهند داشت.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزای بسیج