کشف بیش از ۴۴۵ کیلوگرم تریاک و حشیش
کشف بیش از ۴۴۵ کیلوگرم تریاک و حشیش
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فارس ۳۴۸ کیلوگرم تریاک و ۹۷ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محوریاسوج-اصفهان کشف شد.

به گزارش خبر دیشموک ،  سردار “کیقباد مصطفایی” اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور”یاسوج- اصفهان” ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

مصطفایی بیان داشت: راننده خوردو با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو متوقف و مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۳۴۸ کیلوگرم تریاک و ۹۷ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/