کار فرهنگی اثرگذار بدون بودجه مقدور نیست
کار فرهنگی اثرگذار بدون بودجه مقدور نیست
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: تا زمانی که اعتبار لازم برای اجرای کار فرهنگی در نظر گرفته نشود اثربخشی در حوزه مبارزه با آسیب‌ها انتظار واهی است.

سید ایرج کاظمی‌جو امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: کار فرهنگی اثرگذار نیازمند بودجه و اعتبار برای اجرا است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: تا زمانی که پول کافی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته نشود نمی‌توان انتظار اثربخشی برنامه در این راستا داشت.

وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اگر بخواهد اثرگذاری داشته باشد هزینه‌بر است تا پول نباشد در حوزه فرهنگی نمی‌شود کاری انجام داد.

این مسؤول با اشاره به اینکه شورای مبارزه با مواد مخدر تنها شورای تعطیل شده از زمان کرونا در شهرستان بوده است، گفت: نشست‌های این شورا فاقد خروجی است، عادت به سخنرانی داریم و راهکار ارائه نمی‌شود.

کاظمی‌جو روال پیمانکاری در اجرای برنامه‌های اجتماعی را یک آسیب در حوزه امور اجتماعی استانداری خواند و افزود: مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید به افراد متخصص و با تجربه سپرده شود این در حالی است که استانداری بدون در نظر گرفتن شرایط لازم طرح‌ها را واگذار می‌کند.

انتهای پیام/