کاروان سلامت هلال احمر در دیشموک/قدردانی «امام جمعه دیشموک» از تلاش دست اندرکاران+تصاویر
کاروان سلامت هلال احمر در دیشموک/قدردانی «امام جمعه دیشموک» از تلاش دست اندرکاران+تصاویر
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات درمانی بهداشت به 350 بیمار در حاشیه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به منطقه دیشموک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،حجت اسلام راوند امام جمعه دیشموک اظهار کرد: خدمات خوبی توسط هلال احمر استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد درحوزه درمان دیشموک  صورت گرفت  که قدردانی میکنیم و انتظار میرود بیماران منطقه تا درمان کامل مورد حمایت قرار بگیرند و صرف ویزیت نباشد .

حجت الاسلام راوند افزود: هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه در دیشموک برنامه های خوبی را انجام دادند و امیدواریم توجه به بخش دیشموک بیش از پیش در برنامه کاری این سازمان مردمی باشد.

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام کاروان سلامت متشکل از پزشکان متخصص، تیم‌های پرستاری، حمایت روانی و بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر این استان،استان اصفهان و بنیاد علوی به بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

فلاحی دوست گفت: در حاشیه سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به بخش دیشموک استان، داوطلبان سازمان داوطلبان و معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، در راستای تسکین آلام بشری کاروان سلامت به منطقه کم‌برخوردار دیشموک شامل شهر دیشموک و روستاهای اطراف اعزام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مرحله اول ارائه خدمات و مراقبت های بهداشتی و درمانی  ۳۵۰ نفر بیمار شناسایی و کارت ویزیت جهت درمان تخصصی بعدی برای آنان صادر شد و در مرحله دوم با مشارکت این جمعیت و بنیاد علوی شهر دیشموک کاروان سلامت متشکل از کادر درمانی شامل متخصصین مغز و اعصاب، اطفال، پوست، ارتوپد ،اورولوژی ،چشم پزشک، دندان پزشک، داخلی، روانشناس، تیم‌های پرستاری، حمایت روانی و بهداشتی به منطقه اعزام شدند.
وی ادامه داد: و همچنین استقرار داروخانه مجهز به داروهای تخصصی در دو محل مرکز بهداشت شهر دیشموک و نمایندگی بنیاد علوی این شهر در حال ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی به بیماران غربال شده‌اند.
این کاروان از صبح امروز ۱۹ آبان در بخش دیشموک شروع به فعالیت کرد و تا ۲۴ ساعت آینده نیز به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.
گفتنی است در صورت استقبال بیش از تعداد افراد پیش‎بینی شده، ارائه خدمات ادامه خواهد یافت.

  • نویسنده : مالک آهنگ