افتتاحیه چمن مصنوعی ورزشی در دیشموک+متن_تصویر
افتتاحیه چمن مصنوعی ورزشی در دیشموک+متن_تصویر
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک هم در این افتتاحیه گفت: اتفاق خوبی که در مدارس دیشموک در حال انجام است توجه به ورزش و راه‌اندازی چمن مصنوعی در مدارس باعث نشاط در بین دانش‌آموزان می‍‌شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، با حضور شورای اداری دیشموک، امام جمعه بخش دیشموک، حوزه بسیج  و بسیج دانش آموزی، کمیته امداد و بهزیستی به میزبانی اداره آموزش و پرورش دیشموک به نمایندگی از افتتاح ۳ چمن مصنوعی مدرسه‌ای در یکی از مدارس آموزش و پرورش دیشموک چمن مصنوعی افتتاح شد.

در این افتتاحیه که بسیاری از مسئولان و ادارات بخش دیشموک حضور داشتند این چمن به نمایندگی دیگر چمن‌ها افتتاح و سوت اولین دیدار دانش‌آموزی زده شد.

جهانگیر اژدر با بیان اینکه هر چمن مصنوعی ۱۴۶ میلیون تومان اعتبار هزینه در برداشته است اظهار کرد: طرحی در وزارت آموزش و پرورش در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که یک سری  چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی را به مدارس سراسر کشور اختصاص داده‌اند و در این طرح ۳ چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی به منطقه دیشموک اختصاص داده شد.

وی گفت: چمن‌های مصنوعی اختصاص داده شده به دیشموک در مدارس آزادی، عصمت اسفندان و صدیقه کبری از گذشته‌ها در دستور کار قرار گرفته که امروز به نمایندگی از دیگر مدارس چمن مدرسه آزادی دیشموک افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: در همین طرح یک سالن ورزشی به دیشموک اختصاص داده شد که یک میلیارد تومان به حساب مدرسه هدف واریز شده و منتظر واریزی بقیه اعتبار جهت اجرای عملیات هستیم.

اژدر گفت: از بنیاد علوی دیشموک که در زمینه زیر ساخت جهت نصب این چمن ها نهایت همکاری را داشته است تقدیر و تشکر می‌کنم.

اسفندیار مختاری مدیر بنیاد علوی دیشموک هم گفت: در راستای کمک به چمن‌های مصنوعی به آموزش و پرورش دیشموک مجموعه بنیاد علوی مشارکتی به مبلغ ۶۰ میلیون تومان داشته که در جهت کمک به زیرساختهای چمن مصنوعی مدارس بخش دیشموک کمک‌کار آموزش و پرورش بوده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک هم در این افتتاحیه گفت: اتفاق خوبی که در مدارس دیشموک در حال انجام است توجه به ورزش و راه‌اندازی چمن مصنوعی در مدارس باعث نشاط در بین دانش‌آموزان می‍‌شود .

وی عنوان کرد: یقینا این چمن‌های مصنوعی مدرسه‌ای در ارتقا تحصیلی این دانش ‌آموزان بسیار موثر است و وقتی دانش‌آموزان نشاط داشته باشند حافظه‌ آن‌ها در جهت یادگیری بهتر خواهد بود.

راوند گفت: این هدف نیاز به توسعه دارد که امید است وزارت ورزش و جوانان بیشتر به جوانان توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر توجه بیشتری به ورزش دانش‌آموزان در مدارس شود این توجه باعث می‌شود دانش‌آموزان با نشاط بیشتری به تحصیل ادامه دهند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ