چرا عملیات جاده های روستایی را تعطیل کردند؟/ عدالت در تقسیم اعتبارات ورزشی،فرهنگی و عمرانی وجود ندارد/نیروهای امنیتی و نظارتی به آسفالتی که بقول کارشناس استاندارد نیست، ورود کنند
چرا عملیات جاده های روستایی را تعطیل کردند؟/ عدالت در تقسیم اعتبارات ورزشی،فرهنگی و عمرانی وجود ندارد/نیروهای امنیتی و نظارتی به آسفالتی که بقول کارشناس استاندارد نیست، ورود کنند
راوند بیان کرد؛ معلوم نیست اداره راهداری چه برنامه ریزی برای دیشموک دارد، که انتظار داریم استاندار باید به این مسائل ورود کند.

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و همه مردم به رعایت تقوای الهی گفت: دنیا گرایی و دنیا دوستی با تقوا سازگار نیست و باعث می‌شود غم بر زندگی حاکم شود.

راوند به بیانات رهبری در سال گذشته در جمع خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبری فرمودند،رفع تحریم‌ها در دست دشمن است ولی خنثی کردن آنها در دست ما و مسئولان ما است، و وظیفه مسئولان نظام اسلامی است که این تحریم‌ها را خنثی سازی کنند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به دستور ریاست محترم جمهور به معاون اول ایشان مبنی بر اقدام درجهت خنثی سازی تحریم های دشمن گفت: برای اینکه تحریم‌ها خنثی‌سازی شود نیازمند اقدام عملی و جهاد همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

راوند با اشاره به اینکه، باید توجه داشته باشیم دشمن قسم خورده است، اذعان کرد: باید از ظرفیت های و پتانسیل‌های داخلی استفاده و به جوانان این مرز و بوم اعتماد شود، هر جا به جوانان اعتماد شد و از این ظرفیت استفاده گردید،پیروز شدیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به وجود انسجام و وحدت بین سران سه قوا،خاطرنشان کرد: این مسیر برای خروج از بن بست خوب است و باید به صورت عملی جهت حل مشکلات مردم وارد عرصه شوند.

راوند به فشارهای علیه کشور و بحث نفت اشاره کرد و گفت: باید به دنبال کاهش وابستگی به نفت بوده و همیشه دنبال هزینه درآمد ناشی از نفت نباشیم.

وی اضافه کرد: لازم است جهت گسترش بخش‌های کشاورزی و دامداری گام برداشته شود، که مردم به این سمت حرکت کنند و باعث توسعه و آبادانی مناطق کشور شوند.

راوند امام جمعه دیشموک با بیان اینکه قوه قضاییه در وقت مدیریت رئیسی و چه در زمان اژه ای در برخورد با فساد خوب عمل می‌کند، گفت: نقش مجلس و دولت در پیشگیری از فساد با اهمیت است که باید دولت، مجلس و قوه قضاییه با هم برنامه ریزی کنند تا از فساد پیشگیری و جلوگیری شود.

امام جمعه دیشموک با ابراز گلایه و انتقاد از عدم توجه به پروژه های بخش دیشموک و تعطیلی برخی طرح های در حال اجرا گفت: مردم از این مسئله گلایه و اعتراض دارند که چرا عملیات راه های ارتباطی دم رودایک و دلی ده احمد و عملیات آسفالت مسیرهای ارتباطی دیشموک تعطیل شد.

راوند بیان کرد؛ معلوم نیست اداره راهداری چه برنامه ریزی برای دیشموک دارد، که انتظار داریم استاندار باید به این مسائل ورود کند.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه به قول کارشناس آسفالت دیشموک استاندار نبوده، افزود: از دستگاههای نظارتی و امنیتی خواستاریم این مسئله بررسی شود.

راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به روز و هفته تربیت بدنی، هفته تربیت بدنی را به همه ورزشکاران و جامعه ورزشی بخش دیشموک تبریک گفته است.

وی با انتقاد از بی توجهی به ورزش دیشموک بیان کرد: ورزش در بخش دیشموک مظلوم است، چمن ورزشی شهر دیشموک سکوی ورزشی ندارد و عدالت در تقسیم بودجه ها از جمله ورزش وجود ندارد.

راوند اضافه کرد: در حوزه های فرهنگی، عمرانی و ورزشی عدالت در تقسیم اعتبارات وجود ندارد.

امام جمعه دیشموک متذکر شد: از استاندار می‌خواهیم کسانی را به کار بگیرد که عدالت در تقسیم اعتبارات مدنظراو باشد.

گفتنی است نماز جمعه این هفته به یاد شهید افروغ برگزار شد.
انتهای پیام/