پیمانکاران با اهمال کاری خدمات نظام را زیر سوال می برند
پیمانکاران با اهمال کاری خدمات نظام را زیر سوال می برند
امام جمعه دیشموک با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضدّ تروریستی در همه دنیا است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه پاسداران اظهار داشت :  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضدّ تروریستی در همه دنیا است.

حجت الاسلام راوند افزود : افزایش روز افزون قدرت سپاه بُعد دیگر عملکرد مطلوب این سازمان است و این توانایی برای ایران امنیت  ایجاد کرده است .

امام جمعه دیشموک در ادامه عملکرد سپاه را در مسئله سازندگی و زیربنایی از نگاه مقام معظم رهبری مطلوب دانست و اذعان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی در خدمات عمومی و رفع محرومیت ها، بلایای طبیعی و حوادثی نظیر کرونا با همه توان در خدمت مردم بودند.

حجت السلام راوند با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) بیان کرد: حرکات تروریستی هرگز نمی‌تواند ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار دهد و فرزندان غیور این ملت به زودی تاوان سنگین آن را بر بانیان این حرکت تروریستی تحمیل خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تلاش دشمنان برای دوقطبی سازی در جمهوری اسلامی ایران نتیجه نخواهد داد و  ملت ایران با بصیرت خود نشان دادند که حرکت‌های تروریستی محکوم بوده و هیچ خللی در اراده و عزم ملت ایجاد نمی‌کند.

امام جمعه دیشموک ضمن انتقاد از وضعیت فضای مجازی بیان کرد : مشکلات عدیده ای در این حوزه وجود دارد و متاسفانه شبهه نسبت به شهداء ، انقلاب و  دستاوردهای انقلاب و نظام  و تحریف حقایق از طرف دشمن در این فضا بدون نظارت، تبعات منفی دارد و انتظار  می رود همه ما احساس تکلیف کرده و نسبت به برنامه ریزی دشمن در این فضا توجه ویژه داشته تا دچار انحراف نشویم.

 

وی گفت :  این فضای مجازی یک فرصت هست و میتوان از این فرصت به نحو احسن بهره برد و خانواده ها باید اهمیت فضای مجازی را درک کنند و ظرفیت مثبت ان را به فرزندان خود آموزش دهند.

امام جمعه دیشموک ضمن انتقاد دوباره از بعضی پیمانکاران متذکر شد : متاسفانه  بعضی از پیمانکاران با اهمال کاری در حوزه کاری خویش  خدمات نظام را زیر سوال می برند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند تصریح کرد : در بخش دیشموک پیرامون  حوزه فرهنگی  علی الخصوص  مساعدت مساجد و برنامه های فرهنگی مساجد توجه نمی شود و امید می رود نسبت به کمک در این زمینه در کنار روحانیت پرتلاش همکاری  صورت بگیرد .

 

وی در پایان  با اشاره به دوم شهریور آغاز هفته دولت گفت:  فرصت مناسبی است که مسئولان خدمات نظام اسلامی را بیان کنند و با توجه به اینکه برنامه دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، بیان خدمات نظام اسلامی و ایحاد امید در مردم در دستور کار مسئولان در هفته دولت قرار گیرد و اگر نمی توانند مکاتبه نگاری کرده تا ما از تریبون خدمات نظام را برا یذخایر انقلاب بیان نمائیم.

انتهای پیام /

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ